بازیکنان و مسولان باشگاه استقلال در صفحه های اجتماعی خود برد تیم را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان آرش برهانی که در بازی مقابل استقلال خوزستان نتوانسته بود عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد بر همین اساس با کاروان استقلال به اصفهان نرفت و در بازی مقابل تیم سپاهان در هفته دهم لیگ برتر نتوانست در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد .اما این بازیکن در صفحه اجتماعی خود برد تیم را تبریک گفته و عنوان کرده است :برد مقتدرانه تیم را مقابل یکی از تیم های خوب آن هم در اصفهان تبریک می گویم. 
 
روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال نیز در صفحه اجتماعی خود گفت :خدارو شکر بازی را با اقتدار بردیم .بچه ها دمتون گرم. 
 
یعقوب کریمی بازیکن آبی پوش در صفحه اجتماعی اش عنوان کرد : برد امروز را به همه استقلالی های عزیز تبریک می گویم و باید بگویم که من سرما خورده بودم اما به دلیل حساس بودن بازی باید بازی می کردم و خدارو شکر که بازی را بردیم و انشااله روز جمعه در بازی دربی نیز دلتان شاد باشد .زنده با استقلال.
 
امین حاج محمدی بازیکن تیم فوتبال استقلال نیز در صفحه اجتماعی خود گفت : تبریک به همه هوادار های عزیزمان .امیدوارم بازی بعدی هم بتوانیم دلتان را شاد کنیم. 
 
میثم مجیدی بازیکن و علی قربانعلی پور مربی تیم فوتبال استقلال نیز در صفحه های اجتماعی خود این برد را تبریک گفتند. 
 
علی نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال نیز در صفحه اجتماعی خود عنوان کرد :تبریک به همه استقلالی ها علی الخصوص استقلالی ها اصفهان که سنگ تمام گذاشتد .امیدوارم در دربی روز جمعه نیز حضور پر شوری داشته باشید .وعده ما روز جمعه ورزشگاه آزادی .منتظرتان هستیم. 
 
حنیف عمران زاده بازیکن تیم فوتبال استقلال نیز برد امروز این تیم را در مقابل تیم سپاهان تبریک گفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۴
بچه ها دم همتون گرم واقعا گل کاشتین درود بر غیرت و شرافتتون این پیروزی رو ب همه هواداران ابی دل تبریک میگم اما امیدوارم بازی با پرسپولیس رو سبک و اسون نگیرین
آخرین اخبار