جشنی متفاوت برای کودکان بی‌خانمان + تصاویر

هزینه این جشن‌ها از راه کمک‌های مردمی سراسر کشور تأمین می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگا خبرنگاران جوان، پیج چِنالت اهل تگزاس است و عاشق تولد. او معتقد است که همه باید فرصت جشن تولد گرفتن و شادمانی را داشته باشند. به همین دلیل او جشن تولدی برای کودکان بی‌خانمان برپا می کند که تا پایان عمر خود آن را فراموش نخواهند کرد. در آغاز او چند مهمانی در دالاس برگزار کرد و سرانجام یک موسسه غیرانتفاعی با نام Birthday Party Project (پروژه جشن تولد) را تأسیس نمود. سابقه چِنالت به‌عنوان طراح مراسم عروسی نیز به کمکش آمد.

پیج درباره سرآغاز این پروژه می‌گوید: زمانی که دخترم را باردار بودم، مجله‌ای درباره جشن تولد خواندم و پس‌ازآن تصادفاً مجله‌ای درباره کودکان فقیر هائیتی که هیچ‌چیز در زندگی‌شان نداشتند. من هم که طراح بودم و همان‌جا بود که ایده جشن‌های خیریه به ذهنم خطور کرد و نهایتاً این پروژه در سال 2012 شروع به کار کرد. در ابتدا فقط در تگزاس فعالیت می‌کردیم ولی اکنون پس از تقریباً 4 سال دامنه این پروژه به کانزاس سیتی، سان‌فرانسیسکو، مینیاپلیس، شیکاگو و نیویورک نیز رسیده است و هزاران داوطلب نیز ما را در این زمینه یاری می‌کنند. در واقع ما با این برنامه می‌خواهیم به کودکان نشان دهیم که آن‌ها انسان‌های باارزشی‌اند و لایق شادی و جشن. اینکه در این برهه تاریک از زندگی‌شان، همیشه نور امیدی برایشان وجود خواهد داشت.

با توجه به تعداد مهمانان، هر جشن هزینه‌ای بین 400 تا 1000 دلار خواهد داشت. امسال نیز حدود 180 مهمانی همراه با تزیینات کامل، موسیقی، بازی و سرگرمی را برگزار و به هر کودک نیز یک کادوی 30 دلاری، یک کلاه تولد و یک کیک تولد داده شد. بسیاری از این کودکان حتی بلد نبودند شمع فوت کنند و یا آرزوی تولدشان را بگویند.

ناگفته نماند که هزینه این جشن‌ها از راه کمک‌های مردمی سراسر کشور تأمین می‌شود.

برگزاری جشن تولد برای کودکان بی‌خانمان + تصاویر

برگزاری جشن تولد برای کودکان بی‌خانمان + تصاویر

برگزاری جشن تولد برای کودکان بی‌خانمان + تصاویر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار