مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از استقرار صنوف تولیدی این استان در شهرک های صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدی گفت: در جلسه ای با حضور رئیس اتاق اصناف استان، مدیر بازرسی و نظارت اصناف و مدیر عامل سازمان میادین شهرداری خرم آباد، موضوع استقرار صنوف تولیدی در شهرک های صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: استقرار صنوف در همه شهرک های صنعتی به بهره برداری رسیده استان از جمله خرم آباد، بروجرد، دورود و الیگودرز توجیه پذیری دارد که در این جلسه شهرک شماره دو خرم آباد به صورت پایلوت برای اجرای این طرح تعیین شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: با ارائه پیشنهادات اتاق اصناف می توان صنوفی مانند مصالح ساختمانی، نجاری و تولید «ام دی اف»، آهن آلات و خرید و فروش ضایعات فلزی به شهرک های صنعتی منتقل کرد.

محمدی گفت: در این جلسه مقرر شد این کارگروه موارد تشویقی و ترغیبی برای متقاعد کردن صاحبان صنوف برای انتقال و استقرار در عرصه های شهرکهای صنعتی را بررسی و پیشنهاد دهند.

وی با بیان اینکه این امر می تواند در کاهش مشکلات زیست محیطی، آلودگی صوتی و همچنین کاهش ترافیک شهری نقش بسزایی داشته باشد گفت: در این راستا این شرکت آمادگی دارد نهایت مساعدت را برای استقرار صنوف تولیدی و خدماتی در شهرکهای صنعتی داشته باشد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: مستقر ، صنوف ، لرستان ، شهرک ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.