مقصدهای سیاسیون برای عزاداری کجا بود؟

مقامات نیز مانند سایر اقشار کشور در مراسم عزاداری شرکت داشتند اما بیشتر به کدام هیئت ها سر زدند؟

مقصدهای سیاسیون برای عزاداری کجا بود؟به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، قم امسال مقصد عزاداری سیاسیون بود. حجت‌الاسلام آقاتهرانی، که از نزدیکان آیت‌الله مصباح و البته نماینده تهران در مجلس است، در هیأت فاطمیون قم و مصطفی پورمحمدی و آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی هم درهیأت خادم‌الرضا قم دیده شدند.

در تهران هم محمد شریعتمداری در هیأت الزهرا با مداحی عبدالرضا هلالی و منوچهر متکی در هیأت محبان فاطمه با مداحی حدادیان حاضر شدند. سرلشکر سید یحیی رحيم صفوی، دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، هم در مجمع بزرگ رزمندگان بهداری دفاع مقدس و هیأت خیریه امدادگران عاشورا حاضر شد و سخنرانی کرد. قالیباف هم در هیأت ریحانه‌الحسین غرب تهران حضور یافت. محسن رضایی هم در هیأت رایه‌العباس با مداحی محمود کریمی دیده شده است.

در روزهای تاسوعا و عاشورای امسال احمدی‌نژاد بیشتر در همان محله خودشان دیده شد. عکس‌های سلفی نارمک‌نشینان با او در هیأت محبان‌الحسین و دارالشفای نارمک در اینترنت منتشر شد؛ البته ظهر تاسوعا به مسجد ولیعصر‌(عج) چهارراه سیروس و هیأت محبان ولیعصر‌(عج) رفت و ظهر چهارشنبه، هفتم محرم، هم در محمودیه (ولنجک) دیده شد؛ درحالی‌که روح الله حسینیان، مرتضی تمدن، استاندار تهران در دولت احمدی نژاد، و بهمن شریف‌زاده هم در این مراسم حاضر بودند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

منبع : خبرآنلاین

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار