مدیر باشگاه ورزش شهرداری سنندج گفت: تیم باشگاه شهرداری این شهر در مرحله نهایی رقابت‌های بسکتبال لیگ بانوان باشگاه‌های کشور در رده سنی نوجوانان، عنوان دوم را کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ کیوان تیشه‌گران گفت: دور برگشت مرحله نهایی رقابت‌های بسکتبال لیگ بانوان نوجوانان کشور با حضور 6 تیم برگزار شد.

وی افزود: تیم‌های شهرداری سنندج، هیئت بسکتبال قزوین، البرز، کوشاسپهر سبلان تهران، کرمانشاه و هیئت بسکتبال تهران در قالب این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای به مصاف هم رفتند.

مدیر باشگاه ورزش شهرداری سنندج بیان کرد: تیم شهرداری سنندج به عنوان نماینده استان کردستان در دور برگشت مرحله نهایی رقابت‌های بسکتبال لیگ بانوان نوجوانان باشگاه‌های کشور در مقابل تیم‌های بسکتبال کرمانشاه و البرز قرار گرفت.

تیشه‌گران افزود: شهرداری سنندج که در دور رفت 2 برد و یک باخت به دست آورده بود در پایان این مسابقات موفق شد، عنوان نایب قهرمانی پیکارها را از آن خود کند.

گفتنی است،در این رقابت‌ها، الهام شریعتی سرپرست، سروه ضرغامیان و مونس علی‌پناه هم به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی، تیم بسکتبال بانوان شهرداری سنندج را همراهی کردند.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: بسکتبال ، کسب ، رقابت ، حضور ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.