مهم ترین عناوین اخبار اجتماعی در 30 مهرماه را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اخبار اجتماعی در 30 مهرماه در این بسته خبری گردآوری شده است. 


از گذشته نزاع بر سر آب در بین مردم وجود داشته این روز‌ها نزاع بر سر آب رودخانه حبله‌رود بین مردم گرمسار و فیروزکوه باعث شده که معلوم نباشد این رودخانه متعلق به کدام شهرستان است.


رئیس سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش ساعت کار مترو و اتوبوس رانی به تناسب نیاز خبر داد.


این روزها با اینکه شاهد اطلاعیه سازمان مدیریت بحران در خصوص سرد و یخبندان بودن پاییز و زمستان امسال بوده‌ایم اما با پیش بینی برعکس سازمان هواشناسی کشور مواجه شدیم.


عضو هیئت رییسه و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رعایت حقوق معلولین در فرهنگ ،دین و آموزه های دینی ما بیان شده است.


عضو هیئت رئیسه شورای شهر گفت: زیرساخت‌های طرح LEZ به طور کامل فراهم نشده و اگر تمام دستگاه‌ها به نحو مطلوب ایفای نقش کنند تا یکسال دیگر زیرساخت‌های آن برای اجرا ایجاد می‌شود.


تعدادی از درختان بی گناه تهران این بار به تبر مسئولان به بهانه ایجاد فضای شهری بهتر قطع شدند.


با توجه به کندی سرعت شبکه های پیام رسان خارجی بهتر نیست مسئولان هرچه سریعتر شبکه های پیام رسانی داخلی را درکشورتقویت کنند؟


رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تمامی نیروهای پلیس راهور در تمامی مناطق پایتخت به خصوص مناطقی که اماکن متبرکه را در بر گرفته‌اند حضور داشته و به دلیل حجم دسته‌های عزاداری و جلوگیری از ازدحام ترافیک ممنوعیت موقت تردد وسایل نقلیه را در نظر خواهیم گرفت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار