در یکصدو نود و هفتمین جلسه علنی شورا دو اعتراض فرمانداری به مصوبه شورا در ارائه پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه و رای گیری بر اساس این پیشنهاد به اکثریت آرا به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان یکصد و نود و هفتمین جلسه علنی شورای شهر، اعتراض فرمانداری تهران به متن مصوبه حذف بند قسمت "ج " پیوست شماره "2 "مصوب اصلاحی و تنقیهی مرتبط با ساماندهی وضعیت سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران بررسی شد که در این خصوص رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص پاسخ کمیسیون حقوقی و نظارت در جواب اعتراض فرمانداری تهران توضیح داد: کمیسیون نظارت بر مصوبه شورا تاکید دارد و تاثیر و تامین اعتبار مورد نیاز احداث مجتمع‌های ایستگاهی که از طرف شهرداری به عنوان تجهیزات شهری و پروژه‌های شهرداری محسوب می‌شود باید به تصویب شورا برسد.

وی افزود: تایید طرح‌های مطالباتی مربوط به فعالیت شرکت‌های توسعه‌ای مجتمع‌های ایستگاهی مترو توسط شورای شهر ( کمیسیون و تلفیق) امری ضروری است و دخالت محسوب نمی‌شود.

وی با ارائه نظر کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: کمیسیون برنامه و بودجه به منظور رفع ایرادات وارد شده، تمام طرح‌های مطالعاتی و اجرایی شرکت بعد از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی در قالب بودجه شرکت توسعه مجتمع‌های ایستگاهی مترو به تصویب شورای شهر برسد.

دبیر گفت: کمیسیون تلفیق موقتی است و شامل آئین نامه‌های داخلی شورا نمی‌شود و این مصوبه در آن ایرادی وارد نیست.

بر اساس این گزارش: اعتراض فرمانداری تهران  بر اساس  پاسخ کمسیون برنامه و بودجه به رای گذاشته شد و به تصویب رسید.

بررسی اعتراض فرمانداری تهران به متن مصوبه مشارکت شهروندان تهرانی و شهرداری تهران جهت ادامه بازسازی خرمشهر

در ادامه بررسی اعتراض فرمانداری تهران به متن مصوبه مشارکت شهروندان تهرانی و شهرداری تهران جهت ادامه بازسازی خرمشهر بررسی شد که بر این اساس اعتراض فرمانداری تهران به استفاده از محل صرفه‌جویی در بودجه برای بازسازی خرمشهر است که البته ما اعتراض فرمانداری را قبول کردیم و در اصلاحیه به شهردار تهران اجازه داده شده که تا سقف یک میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی از مشارکت‌ها و بازسازی خرمشهر هزینه شود.

بر اساس این گزارش: پاسخ کمیسیون برنامه بودجه به اعتراض فرمانداری با رای اکثریت به تصویب رسید.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار