رئیس کمیته واترپلوی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: بعد از مدت‌ها وقفه در اردوی تیم واترپلو، این اردو با جدیت در حال پیگیری است.

اردوی تیم ملی واترپلو با  جدیت دنبال می‌شود

نادر غفوری در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی تیم ملی واترپلوی بزرگسالان کشورمان با مربیگری چیریچ گفت: واترپلوئیست‌های ملی پوش از اول مهر هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به تمرین می‌پردازند.

وی ادامه داد: من هر روز به این اردو سر می‌زنم و شاهد این هستم که بازیکنان با جدیت و مصمم در حال تمرین هستند.

در چند سال گذشته که فدراسیون تعلیق بود و به مدت دو سال در اردویی برای واترپلو برپا نشد، ملی پوشان به علت وجود وقفه از نظر بدنی افت داشته و می‌توانسته به شرایط مطلوب‌ برسند اما حالا با وجود چنین تمرینات منظمی تیم راه رو به رشدی را در پیش گرفته است.

غفوری درباره برگزاری اولین هفته لیگ برتر واترپلو و به تعویق افتادن یک بازی در هفته اول اظهار کرد: تیم‌های نفتی ما به علت مشکلاتی که در بخش قرار دادهای نفتی باشگاه‌ها ایجاد شده کمی دچار مشکل شده‌اند که به زودی هم برطرف می‌شود به همین علت در هفته اول بازی این تیم‌ها یه تعویق افتاد.

رئیس کمیته واترپلو اضافه کرد: قرعه کشی اولین دوره لیگ برتر گروه سنی زیر 18 سال برگزار شد و در طی آن 12 تیم حاضر در لیگ در دو گروه A, B  13 و 14 آبان اولین هفته این لیگ را برگزار خواهند کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار