واترپلوئیست تیم ملی کشورمان گفت: بعد از بی‌نظمی به وجود آمده در اردو از چیریچ عذرخواهی کردم و به اردو برگشتم.

نیما خوشبخت در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایه‌و‌آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در آغاز اردو به دلیل مشکلی که بین من و چیریچ به وجود آمد او مرا به مدت چند روز از اردو محروم کرد.
 
بازیکن اصفهانی تیم ملی واترپلو ادامه داد: الکساندر چیریچ بسیار پرقدرت کار خود را آغاز کرد و از همه بازیکنان خواست تا به تمامی حریف‌هایش گوش کنند اما به علت بی‌نظمی که به وجود آمد چیریچ مرا چند روز تنبیه کرد و اجازه شرکت در اردو را به من نداد.
 
خوشبخت اضافه کرد: بعد از چند روز دوباره به اردو بازگشته و با اعلام عذرخواهی خود به چیریچ علاقه خودم را به ادامه کار با او اعلام کردم چیریچ نیز مرا بخشید و فرصت دیگری برای شرکت در اردو برایم فراهم آورد.

خوشبخت درباره نوع تمرینات و کیفیت اردو اظهار کرد: تا به حال چنین اردویی نداشته‌ایم که در دو نوبت تمرین کنیم به طور مثال یک ماه به طور دائم تمرین داشتیم و شش ماه استراحت می‌کردیم که این باعث افت بدنی می‌شد اما حالا و با وجود چیریچ هر روز دو وعده تمرین می‌کنیم و تمریناتمان به صورت پیوسته است.
 
خوشبخت در پایان گفت: نوع تمرینات ارائه شده از سوی سرمربی صربستانی بسیار سختگیرانه است به طوری که هر روز بازیکنان مصدوم می‌شوند و خود من  نیز از ناحیه کتف آسیب دیده‌ام و این نشان می‌دهد بدن‌های ما آمادگی انجام تمرینات سخت را ندارد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان
اینجاکلیک کنید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.