در دیدار عصر امروز وزیر ورزش و جوانان تونس با محمود گودرزی ، تعامل وتبادل تجربیات در دو حوزه ورزش و جوانان میان دوکشور مورد تاکید قرار گرفت.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیدار دوجانبه وزیر ورزش و جوانان ایران و تونس عصر امروز سه شنبه 28 مهرماه، با حضور کلیه معاونان وزارتخانه برگزار شد.

محمود گودرزی در ابتدای این دیدار ضمن خیر مقدم به ماهربن ضیاء و هیات همراه، ابراز امیدواری کرد تا سفر وی اثرات مثبتی برای ورزش و جوانان دو کشور به همراه داشته باشد. او گفت : ایران و تونس تعلقات فرهنگی بسیاری دارند و امیدوارم این دو کشور مسلمان بتوانند ارتباط خوبی در زمینه های مورد نظر برقرار کنند.

وزیر ورزش وجوانان در ادامه با اشاره به زیرساخت های مناسب کشورمان در بخش ورزش، افزود: جمهوری اسلامی ایران در دو بخش نرم افزاری وسخت افزاری و جایگاه در برخی از رشته های ورزشی جزء 4 کشور برتر آسیا محسوب می شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش در ایران ، مسیر علمی شدن را طی می کند ، گفت: بیش از شصت دانشگاه ما در تربیت نیروی انسانی و حوزه تربیت بدنی به همراه پنجاه و یک فدراسیون و 13 هزار هیات ورزشی در کشور ما فعالیت گسترده دارند.

او در عین حال، رویکرد دولت جدید را توسعه ورزش همگانی اعلام کرد و افزود: البته به ورزش قهرمانی بسیار، بسیار توجه داریم و معتقدیم که باید در میادین بین المللی حضوری فعال داشته باشیم.

گودرزی به برنامه های توسعه ای این وزارتخانه در بخش بانوان اشاره کرد وگفت : ورزش بانوان برای ما بسیار حائز اهمیت است و از زمان استقرار دولت جدید، سهم زنان و دختران در عرصه های قهرمانی، بین المللی ودر حوزه همگانی افرایش پیدا کرده است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد ایران و تونس بتوانند با تبادل تیم های ورزشی، تعاملات بیشتر ورزشی، برگزاری مسابقات دو جانبه، ‌انتقال دانش مربیان، داوران و مدیران ورزشی بین دو کشور انتقال تجربه و همکاری های گسترده تری داشته باشند ..

گودرزی در پایان با معرفی معاونان و مدیران کل خود حوزه کاری هر یک از آن ها را توضیح داد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار