خداحافظی جابر روزبهانی از بسکتبال

سنتر پیشین تیم ملی بسکتبال ایران به احتمال زیاد در 29 سالگی برای همیشه از بسکتبال خداحافظی می‌کند.

جابر روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مدت‌هاست از آسیب‌دیدگی رنج می‌برم و به همین دلیل موضوع خداحافظی‌ام از بسکتبال برای همیشه قوت گرفته است. 

وی افزود: سال گذشته برای پالایش نفت آبادان بازی کردم و زمانی که روی پارکت سالن آبادان می‌دویدم دردم تشدید می‌شد. جالب است که تا کنون مصدومیت اصلی‌ام مشخص نشده است. یک دکتر می‌گوید دچار چرخش لگن شدم. دکتر دیگری تشخیص می‌دهد سیاتیکم مشکل دارد و تشخیص دکتر دیگر این است که مشکل به مهره‌های L4 و L 5 من مربوط می‌شود. 

روزبهانی با بیان اینکه منتظر نتیجه ام آر آی هستم، اضافه کرد: به یقین این فصل نمی‌توانم در تیمی بازی کنم اما باید منتظر ماند و دید نتیجه ام آر آی من چه می‌شود. به هرحال با توصیه پزشکان از بازی و تمرین منع شده‌ام.

جابر روزبهانی متولد 20 اردیبهشت 1365 در اصفهان است. این سنتر 224 سانتیمری از بلندقامت‌ترین بسکتبالیست‌های ایران و آسیا به شمار می‌رود. روزبهانی تا کنون پیراهن تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، صباباتری تهران، مهرام تهران، فولادسپاهان اصفهان و پالایش نفت آبادان را پوشیده و سابقه حضور در درفت NBA 2004 را هم دارد. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار