قاتل سنگدلی که 2 روز پيش در شهرستان " سرپلذهاب " استان کرمانشاه مرد جوانی را به قتل رسانده بودند دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ و به نقل از پايگاه خبري پليس، در پي تماس تلفني يکي از شهروندان با مرکز فوريت هاي پليسي 110شهرستان سرپل ذهاب مبني برمبني بر کشف جسدي در زمين هاي کشاورزي يکي از روستا هاي اين شهرستان ، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامي " دشت ذهاب " در محل حاضر شدند .

سرهنگ "علي کريمي" فرمانده انتظامي شهرستان در تشريح خبر بيان داشت:ماموران در محل ، جنازه مردي جواني را مشاهده کردند که بر اثر وارد شدن جراحات به ناحيه سر کشته شده است.

اين مقام انتظامي افزود : يکي از اهالي روستا به ماموران اظهار داشته : حوالي ظهر با موتور سيکلت خود در حال تردد بوده است که متوجه جسدي با صورت خون آلود در زمين هاي کشاورزي کنار جاده شده و بلافاصله با پليس 110 تماس گرفته است .

سرهنگ کريمي در ادامه بيان کرد: در پي اظهار نظر پزشکي قانوني مبني بر قتل متوفي با سلاح گرم، بلافاصله شناسايي و دستگيري قاتل يا قاتلان در دستور کار ن پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي با بيان اين که تلاش هاي شبانه روزي کارکنان نتيجه داد وقاتل سنگدل دستگير شد ادامه داد:در بازجويي ها قاتل به به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان در خاتمه با اشاره به اين که در اين راستا دو قبضه سلاح کلت کمري از متهم کشف شد گفت: علت و انگيزه قتل بر اثر اختلافات مالي بوده است.



انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.