تصاویر جدیدی از ب ام و M2 در کشور آلمان شکار شده اما این بار با این تفاوت که پوشش روی بدنه خودرو بسیار کمتر از دفعات پیش است و جزیات بیشتری از این اتومبیل برای ما نمایان ‌می‌شود.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ BMW M2 جدید به عنوان یکی از برترین و منحصر به‌ فردترین سری ۲ های کمپانی در ۱۴ اکتبر به طور رسمی رونمایی خواهد شد. این خودرو بارها در آلمان و در حین تست‌های مختلف شکار دوربین‌ها شده اما همانطور که گفته شد این بار احتمالا واضح ترین تصاویر را قبل از رونمایی از آن خواهید دید. M2 دارای سیستم اگزوز چهارگانه , سپر جلوی جدید با ورودی‌ هوای بزرگتر , ریتگ‌های مشکی و پنج‌ پر آلیاژی است.

این اولین بار است که تصاویری از BMW M2 با رنگ زیبای Long Beach Blue منتشر می‌شود. در مورد پیشرانه خودرو می‌دانیم یک موتور ۳٫۰ لیتری توربوشارژر با ۳۷۰ اسب بخار قدرت و ۴۶۵ نیوتون متر گشتاور زیر کاپوت خودرو خواهد بود که می‌تواند شتابی ۴٫۵ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت به این کوپه محبوب بدهد.




کوپه BMW 2016 دیدنی است+عکس!

کوپه BMW 2016 دیدنی است+عکس!

کوپه BMW 2016 دیدنی است+عکس!

کوپه BMW 2016 دیدنی است+عکس!

کوپه BMW 2016 دیدنی است+عکس!



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
برچسب ها: bmw ، خودرو ، کوپه2016
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۷
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۴
به پراید ما که نمی رسه- خواهشا نشون ندیدبازار پراید دچارتزلزل میشه- فردا قشر حقوق بگیر همه خواهان بی ام و می شن - راستی اسمشو درست نوشتم راست بگید- -------حقوق بگیر
آخرین اخبار