جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور اعضاء و افشارزاده مدیر عامل این باشگاه آغاز شد.

جلسه هیات مدیره استقلال آغاز شد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال آغاز شد و قرار است اعضای هیات مدیره آبی‌پوشان در خصوص مسائل روز باشگاه و همچنین بحث اسپانسر دوم نیز صحبت‌های لازم را انجام دهند تا به یک جمع‌بندی نهایی دست پیدا کنند.

** پرداختی اسپانسر آبی‌پوشان
با توجه به تواقعاتی که طی روزهای گذشته میان مسئولان باشگاه استقلال و اسپانسر جدید صورت گرفت در نهایت شنیده می‌شود که اسپانسر دوم آبی‌پوشان مبلغی را برای حل مشکلات مالی در اختیار استقلالی‌ها قرار داده است از طرفی دیگر قرار بود مبلغ 400 میلیون تومان نیز به عنوان کرامت از سوی وزارت ورزش و جوانان به باشگاه استقلال داده شود تا از این روز استقلالی‌ها با مشکلات مالی روبرو نشوند. با توجه به شرایط موجود به طور حتم بخشی از بدهی‌ها و مکالبات بازیکنان پرداخت می‌شود تا استقلال با روحیه هر چه بیشتر در مسابقات لیگ برتر ظاهر شود.

** مشکل کرار تامین شود
با توجه به هماهنگی صورت گرفته از سوی مسئولان استقلال به نظر می‌رسد مشکل مسکن کرار هافبک  عراقی آبی‌پوشان حل شده باشد و این بازیکن با رفع مشکل مسکن خود در نظر دارد تمام توانش را برای موفقیت استقلالی به کار بگیرد چرا که تنها چیزی است که هوادارن آبی‌پوش از این بازیکن انتظار دارند این خواهد بود که این بازیکن بدون حاشیه به کار خود در استقلال ادامه دهد.

** تمرین آبی‌پوشان پشت درهای بسته برگزار شد
با توجه به صلاح دید کادر فنی تمرین آبی‌پوشان پایتخت امروز ساعت 12 پشت درهای بسته برگزار شد و بازیکنان مصدوم از جمله محسن کریمی، میثم مجیدی که در بازی‌های معوقه دچار مصدومیت شده بودند تمرینات خود را دنبال کردند. با توجه به صحبت‌های مظلومی سرمربی با بازیکنان تیم بعد از بازی در مقابل پدیده، آبی‌پوشان در نظر دارند از این پس با تمام توانشان به مصاف حریفان بروند.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، کرار ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار