مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: به اعتقاد خاکپور عملکرد بسیار خوبی داشته است نباید مربی داخلی و ایرانی را کوچک بشماریم.

همدانی: خاکپور عملکرد موفقی داشته است/ نباید مربی ایرانی را کوچک بشماریم
ستارهمدانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: می‌خواهم در خصوص اتفاقات اخیر فوتبال و ناراحتی خاکپور یک مثال بازاری بزنم: جنس خارجی خوب است و با علم روز دنیا پیش می‌رود و در بازار قابل رقابت است اما این به منزله‌ی این نیست که جنس ایرانی بد است و به دست فراموشی سپرده نشود.

من یک سوالی دارم آیا مسئولان و مدیران ما امکاناتی که مربیان و سرمربیان خارجی اختصاص می‌دهند و به مربیان ایرانی هم اختصاص می‌‌دهند؟!

وی تصریح کرد: من فکر می‌کنم خاکپور ناراحت است و علت آن هم مشخص است چون این مهم را می‌‌داند که اگر به مربی ایرانی بها داده نشود می‌تواند نتایج لازم را کسب کند کما اینکه تا اینجا این کار را انجام داده است. اما وقتی می‌بیند به مربی ایرانی توجه نمی‌شود طبیعتا ناراحت می‌شود.

وی اضافه کرد: مثال دیگری بزنم نمی‌گویم  کی‌روش همه‌ی امکانات را در دست دارد اما نتیجه نمی‌گیرد نه حرفم این نیست اما چرا باید به کی‌روش برند آنچنانی داده نشود اما به مربیان داخلی داده شود حداقل می‌شود هم به مربی داخلی توجه کرد هم خارجی،قلعه نوعی از اسم اجنبی‌پرست استفاده می‌کرد البته نمی‌خواهم از این واژه استفاده کنم اما  به اعتقاد من ما نباید اعتماد به نفس خود را از دست دهیم و مربیان داخل را کوچک بشماریم چون ما در همه‌ی زمینه‌ها موفق عمل کرده‌ایم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مربی ، همدانی ، خاکپور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار