با مشارکت ستاد کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و مساعدت شرکت پست استان سمنان تمبر یادبود سه هزار شهید استان سمنان منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سرهنگ عبدالرحیم فریدون رئیس ستاد کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان گفت : برای تمامی سه هزار شهید استان سمنان یک مجموعه شامل 16 عدد تمبر و در مجموع 48 هزار تمبر یادبود صادر شده است که توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران توزیع می شود.

 وی اضافه کرد: انتشار تمبر یادبود شهدای استان سمنان از جمله برنامه‌های اصلی و مهم اجلاسیه بزرگ سه هزار شهید استان سمنان بوده است  و در تمام 8 شهرستان استان رونمایی شد. 

سرهنگ فریدون ادامه داد: برای حدود یک‌هزار و 30 شهید شهرستان شاهرود، 455 شهید شهرستان دامغان، 230 شهید شهرستان گرمسار، 126 شهید شهرستان سرخه، 110 شهید شهرستان میامی، 104 شهید شهرستان آرادان و 184 شهید شهرستان مهدیشهر به طور جداگانه تمبر یادبود صادر شده است و یک مجموعه کامل از آنها به طور نمادین در فرمانداری‌های هر شهرستان نصب شده است. 

وی با بیان اینکه تمبر یادبود شهدا یک سند ارزشی محسوب می‌شود و در کل کشور توزیع می‌شود، تصريح كرد: استان سمنان اولین استان در کشور است که برای تمام شهدای استان تمبر یادبود صادر کرده است و از این حیث استان سمنان در کشور نمونه است. 

رئیس ستاد کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان همچنین افزود: برای هر یک از خانواده‌های سه هزار شهید استان سمنان نیز یک مجموعه شامل 4 تمبر یادبود شهید همان خانواده منتشر و در قالب يك لوح و قاب شکیل برای تمام آنها ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.