سنگربان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تاکنون دروازه خود را در 5 بازی بسته نگه داشته و در آستانه 6 تایی شدن است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رشید مظاهری سنگربان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در پنج بازی گذشته دروازه تیمش در لیگ برتر و جام حذفی بسته نگه داشته است در صدد شکستن رکورد کلین شیت در لیگ برتر است، مظاهری که آخرین گل خود را از تیم فوتبال پرسپولیس دریافت کرده بود، پس از آن در مقابل تیم‌های استقلال اهواز، فولاد خوزستان، نفت تهران و سایپا تهران در لیگ برتر و مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در جام حذفی موفق به بسته نگه داشتن دروازه ذوب آهن شد و در صورت کلین شیت مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد به رکورد شش بازی بدون گل خورده خواهد رسید.
 
رشید مظاهری در گفتگو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد: خوشبختانه بازیکنان ما در این فصل در همه پست‌ها بسیار خوب بازی می کند و در خط دفاعی نیز انسجام مطلوبی وجود دارد من هم  تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم به نمایش می‌گذارم.
 
وی ادامه داد:در این فصل کادر فنی و گلرهای تیم از انگیزه بالایی برخوردارند و ذوب آهن در دروازه از چند بازیکن آماده استفاده می کند داوود فنایی نیز با صحبت‌هایی که با ما می کند انگیزه ما را دو چندان کرده است.
 
مظاهری در خصوص سطح فنی سایر گلرها این تیم ابراز کرد:همه ما فشار زیادی را در تمرینات تحمل می کنیم و مربیان با بررسی آمار تمرینات آماده ترین دروازه‌بان را راهی دروازه می کنند.
 
وی درباره شرایط  ذوب آهن اعلام داشت: تیم ما در این فصل روند روبه رشدی را طی می کند و اگر همینطور پیش برویم می توانیم در آسیا نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم و فکر می کنم ذوب آهن در این فصل یکی از موفق ترین سالهای خود را پشت سر بگذارد.
 
مظاهری در پایان در خصوص اردوی تیم ملی تصریح کرد: فکر می کنم اردوی خوبی را در تیم ملی داشتیم، من آماده به اردوی تیم ملی رفتم و پس از گذراندن بیست روز عالی آماده تر برگشتم، امیدوارم بتوانم همین روند را حفظ کنم و بتوانم به تیم ملی و باشگاهی‌ام کمک فراوانی داشته باشم.

** برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا ک
لیک کنید.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار