مشاور مدیرعامل در امور بهره برداری شرکت آبفا خوزستان گفت: شبکه جمع آوری فاضلاب زائرسرای بستان 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و میزان لوله گذاری شبکه فاضلاب 850 متر است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ کلانترزاده هدف از ساخت این زائرسرا را رفاه حال زائران حسینی عنوان کرد و گفت: موضوع تامین آب و اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در این طرح به عهده شرکت آبفا خوزستان گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه  تامین آب شرب و جمع آوری فاضلاب زائرسرای شهر بستان یکی از عوامل مهم برای رفاه حال زائران می باشد افزود: همکارانمان در شرکت آب و فاضلاب خوزستان و آبفا بستان به طور جدی کار آبرسانی و اجرای خط خروجی فاضلاب را در دستور کار خود قرار داده اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه این پروژه توسط پرسنل اداره آبفا بستان انجام می گردد تصریح کرد: برای تامین آب این زائر سرا لوله ای به قطر 2 اینچ  اجرا شده که در حال حاضر در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

کلانترزاده طول خط آب زائرسرای شهر بستان را 2150 متر عنوان کرد و اذعان داشت: مطالعات بخش آب توسط کارشناسان شرکت به اتمام رسیده و در حال حاضر در مرحله خرید لوله و مصالح مورد نیاز است و بزودی عملیات اجرایی لوله گذاری شبکه آبرسانی آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای خط فاضلاب زائر سرا در عمق 5/1 متری و در مسیر کاری فضای سبز، خیابان ها و خاتمه آن ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماریه واقع در مرکز بستان خواهد بود.

مشاور مدیرعامل در امور بهره برداری شرکت آبفا خوزستان مدت اجرای توافق نامه را 2 ماه ذکر کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و جدیت نیروهای دست اندرکار، ان شاالله در 1 ماه آینده عملیات اجرایی به اتمام خواهد رسید.

وی اعتبار مورد نیاز اجرای شبکه آب و فاضلاب زائر سرای شهر بستان را 600 میلیون تومان برآورد کرد و افزود: تاکنون 146 میلیون تومان از اعتبار تخصیص داده شده و به تناسب پیشرفت فیزیکی، پرداخت های بعدی نیز همزمان با اجرای مراحل بعدی از طریق سازمان حج و زیارت صورت می گیرد.

مشاور مدیرعامل در امور بهره برداری شرکت آبفا خوزستان در خاتمه از فعالیت و خدمات صورت گرفته توسط معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب و اداره آبفا بستان در پیشرفت این پروژه قدردانی نمود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.