مدیر اداره آبفا گتوند؛ طی ماه گذشته با تلاش واحد بهره برداری این اداره طی چندین عملیات اجرایی جداگانه 61 مورد تعمیر شبکه و انشعاب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ ابراهیم محمودی کوهی گفت: طی این عملیات های اجرایی شبکه های قدیمی و فرسوده از مدار آبرسانی شهر گتوند خارج شدند و لوله هایی با جنس و کیفیت استاندارد و به قطر متناسب با جمعیت ساکن در محل اجرای طرح در شبکه توزیع آب شهری قرار گرفت.

وی تعمیرات خطوط آبرسانی و استاندارد سازی انشعابات را عامل کاهش هدر رفت آب، کاهش هزینه های جاری و تنظیم فشار آب عنوان کرد و اظهار داشت: همزمان با اجرای عملیات اصلاح و تعمیر شبکه آبرسانی گتوند در مرداد ماه سال جاری، 70 رشته انشعاب آب استاندارد سازی شد.

محمودی کوهی در ادامه به رفع شکستگی 72 مورد شبکه آب در سماله، ترکالکی و جنت مکان از شهرهای همجوار تحت پوشش آبفا گتوند اشاره و تصریح کرد: در مرداد ماه در شهرهای مذکور 38 انشعاب جدید به مشترکین واگذار شده است.

مدیر اداره آبفا گتوند افتتاح دفتر واحد بهره برداری آبفا سماله در هفته دولت را از دیگر اقدامات اداره آبفا گتوند عنوان کرد. 

شایان ذکر است تعداد مشترکین تحت پوشش گتوند 7 هزار مشترک می باشند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.