استاندار سین کیانگ چین گفت: معماری صحن های حرم مطهر امام رضا(ع) زیبا و منحصر به فرد است و این هنر زیبا همواره در ذهن من باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،شهرت ذاکر در بازدید از حرم مطهر رضوی و فعالیت های آستان قدس رضوی.

با بیان اینکه برای اولین بار است به ایران و مشهد مقدس سفر می کنم افزود: پس از بازگشت به سین کیانگ تمام دوستان را دعوت می کنم که به مشهد و حرم مطهر امام رضا(ع) سفر کرده و از نزدیک با این آستان مقدس آشنا شوند.

وی با بیان اینکه ایرانیان مردمی شاد و مهمان نواز هستند، گفت: مردم ایران بسیار فهیم هستند و در این سفر شناخت خوبی از فرهنگ و تمدن اسلامی و ایرانی پیدا کردم.

استاندار سین کیانگ چین در حاشیه بازدید از مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی تصریح کرد: فعالیت های این آستان مقدس در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی توانسته زندگی مردم این منطقه را رونق دهد و تحول ایجاد نماید.

شهرت ذاکر با بیان اینکه مسلمانان زیادی در استان سین کیانگ زندگی می کنند، افزود: : امیدورام پس از بازدید از این آستان مقدس و مذاکراتی که با مسئولان استان خراسان رضوی انجام دادیم بتوانیم زمینه های همکاری بیشتری را در آینده نزدیک فراهم کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.