شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس برای نخستین بار در معامله بورسی خود موفق به فروش 200 تن گوگرد دانه بندی در تالار بورس کالای ایران شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: گوگرد دانه بندی"پاستیل" شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد به عنوان بزرگترین تولید کننده گوگرد در کشور برای نخستین بار در بورس کالای ایران به میزان200 تن به فروش رسید.

ناصر اسلامی افزود: این اقدام سرآغازی جدید برای استفاده از مکانیزم های نوین مالی و عقد قرار داد و فروش محصولات گوگردی این شرکت می باشد.

وی با تاکید بر اینکه معامله بورسی محصولات، راه را برای فروش محصول استاندارد به قیمت مناسب و متعادل باز خواهد کرد، گفت: این امر سبب افزایش تعداد مشتریان و حوزه خرید محصولات این مجتمع گازی و افزایش رضایتمندی خریداران خواهد شد.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با بیان اینکه این شرکت در مرداد ماه امسال موفق به عرضه تمامی محصولات گوگردی خود در بازار بورس شده، گفت: فرایند عرضه گوگرد گلوخه، گوگرد دانه بندی، و کود گوگرد بنتونیتی شرکت در بازار بورس قطعی شده است.

اسلامی با اشاره به اینکه طبق قوانین بورس هر شرکت برای حضور در بورس باید توان عرضه حداقل 50 درصد تولیدات خود را داشته باشد، تاکید کرد: در حال حاضر ظرفیت تولید گوگرد شرکت دو هزار و 400 تن گوگرد است که روزانه دو هزار تن گوگرد در این مجتمع تولید می شود.

وی با بیان اینکه فرآیند فروش محصولات در روند فروش بورسی ساده سازی شده، تصریح کرد: مزایا و معافیت های مالیاتی معاملات بورس از جمله امتیازهای ارزشمند این روند است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.