مدیر طرح افزایش کارایی موتورخانه‌ها از اجرای اصلاح 600 هزار موتورخانه در بخش مسکونی و تجاری تا پایان سال 97 خبر داد و گفت:در سال‌جاری 30 هزار موتورخانه در صورت جذب سرمایه اصلاح می‌شود.

محمد میرزایی مدیر طرح افزایش کارایی موتورخانه‌ها در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بهینه‌سازی مصرف سوخت در کشور گفت: اجرای طرح موتورخانه‌ها بر اساس بند "ق" بودجه 93 در کشور صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح در حال حاضر از نظر زیرساخت‌ها و بحث قراردادها و موضوعات آموزشی فراهم شده به طوری که متقاضیان با مراجعه به سامانه سما مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

میرزایی تأکید کرد: اکثر تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و صاحبان ساختمان‌ها متقاضی اجرای این طرح هستند که مراحل ثبت‌نام آنها شروع شده است.

میرزایی از اجرای اصلاح 600 هزار موتورخانه تا پایان سال 97 خبر داد و گفت: با اجرای این طرح حدود 37 میلیارد مترمکعب صرفه‌جویی در مصرف انرژی خواهیم داشت.

وی مدت زمان اجرای این طرح را 10 سال اعلام کرد و افزود: هم اکنون راهکارهای ممیزی طرح شروع شده و بعد از ثبت نام در سامانه و تأیید ناظر اجرای این طرح کلید می‌خورد.

وی همچنین تأکید کرد: در سال‌جاری 30 هزار موتورخانه در صورت جذب سرمایه اصلاح می‌شود که با اجرای آن 800 هزارمترمکعب در روز صرفه‌جویی انرژی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.