فیلم «سادات» بر اساس زندگی مرحوم محسن حاجی حسینی کارگر ساخته می‌شود.

مریم ابراهیم‌وند تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «سادات» در خصوص ساخت این فیلم در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: طی دیداری که روز پنج‌شنبه برای عرضه تسلیت با خانواده مرحوم محسن حاجی حسینی کارگر، قاری بین‌المللی قرآن کریم در حضور آیت‌الله سعیدی، امام جمعه شهر قم در شهر مشهد مقدس داشتیم، قرار بر این شد که فیلمی بر اساس زندگی این مرحوم ساخته شود.

وی افزود: در پی گفتگو‌هایی با مصطفی حاجی حسینی کارگر، برادر مرحوم قرار شد، اگر شرایط روحی ایشان مساعد باشد، به دلیل شباهت ظاهری به برادرش نقش آن مرحوم را در فیلم «سادات» ایفا کند.

کارگردان «پانسیون دختران» در ادامه تصریح کرد: درباره شخصیت این مرحوم با مادرش گفتگو داشتیم که صحبت‌های تکان‌دهنده‌ای شنیدیم. 

ابراهیم‌وند خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک سری راش‌هایی از ورود حجاج ایرانی در فرودگاه و پیکر‌های جان باختگان فاجعه منا در اختیار داریم. از امروز برای تکمیل فیلمنامه بر اساس زندگی این مرحوم به طور جدی وارد صحبت با بازیگران و عوامل فیلم «سادات» می‌شویم که به امید خداوند اواخر هفته آینده فیلم «سادات» کلید خواهد خورد.

وی در ادامه بیان کرد:مرحوم محسن حاجی حسینی کارگر یک قاری بین‌المللی، قاری بیت رهبری و همچنین مورد علاقه مقام معظم رهبری بودند و حتی از ایشان انگشتری به عنوان هدیه گرفته بودند. ما اینگونه جوانان را بسیار کم داریم و باید راه آن‌ها را ادامه بدهیم.

لازم به ذکر است؛ مریم ابراهیم‌وند تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «سادات» حافظ 15 جزء قرآن کریم است.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۴
امیدوارم این فیلم ساخته شود و لطفا اطلاع رسانی خوبی نیز از زمانه پخش آن شود.
دلم می خواد همه اون چیزایی که مادرشون می دونسته منم بدونم و همچنین از روابطشون با رهبر عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
حیف این چنین ذخایری که از بین می روند..خدااورابیامرزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
حاج حسنی یا حاج حسینی؟
آخرین اخبار