«حسین داها» گفت: به دلیل کم آوردن وقت برای به پایان رساندن سینمایی «پانسیون دختران» این فیلم وارد رقابت‌های سی و سومین دوره جشنواره فجر نمی‌شود.

«حسین داها» تهیه کننده‌ی سینما، در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص فیلم «پانسیون دختران» گفت: این فیلم به صورت ویدئویی تهیه شده بود و نسخه‌ی سینمایی آن هنوز از طرف وزارت ارشاد مجوز نگرفته است.
 
وی در ادامه افزود: بعید می‌دانم حتی در صورت مجوز گرفتن هم در این مدت اندک بتوانیم سینمایی آن را بسازیم و به این ترتیب فیلم «پانسیون دختران» در این دوره از جشنواره‌ی فیلم فجر شرکت داده نخواهد شد.
 
داها در پایان خاطرنشان کرد: این فیلم قطعا در جشنواره‌ی «یاس» شرکت داده خواهد شد و یقین دارم نتیجه‌ی خوبی را کسب خواهد شد.
 
گفتنی است؛ نسخه‌ی ویدئویی «پانسیون دختران» به تهیه کنندگی «حسین داها» و کارگردان «مریم ابراهیم وند» جهت نمایش در سی و سومین دوره جشنواره فجر تهیه شده بود. در این فیلم سودابه بیضایی، ملیکا شریفی نیا، سحر قریشی، شیوا ضیاگر و ثریا قاسمی به ایفای نقش پرداخته بودند و داستان این فیلم زندگی زنی که به دلیل مشکلات همسرش راهی تهران شده و با وارد شدن به یک پانسیون دخترانه، برگ جدیدی از زندگش‌اش ورق می‌خورد را روایت می‌کند.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.