پليس راهنمايي و رانندگي استان فارس پيام ها و محدوديت هاي ترافيكي ماه محرم و به ويژه دهه اول ماه محرم را به شهروندان ارائه داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هیئت های عزاداری از اشغال سطح سواره روی معابر درون شهر جدا خودداری کنند
رانندگان و راکبین هنگام عبور از کنار هیئت های عزاداری ،سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از زدن بوق ممتد و بی مورد وحرکات نمایشی خودداری کنند.

رانندگان و راکبین از ایجاد مزاحمت برای شهروندان در طول دهه محرم  خودداری کرده  در غیر این صورت وسیله نقلیه  توقیف و راننده به  مراجع انتظامی و قضایی معرفی خواهند شد.

شهروندان با توجه به کمبود پارکینگ جهت پارک وسایل نقلیه در محدوده حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) و سید علا ء الدین حسین (ع) از آوردن وسایل نقلیه جدا خودداری و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

مسئولین هیئت های عزاداری به جهت احترام به قانون شهروندی ازراه اندازی دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی و حرکت در معابر خوداری کنند.

برای تمام هیئت های عزاداری مامور پلیس اختصاص داده می شود مسئولین هیئت ها برای محدودیت یا ممنوعیت ترافیک در معابر با مامورین پلیس راهور هماهنگ شوند.  

هیچ هیئتی حق بستن معابر را به صورت خودسرانه ندارد.جهت تامین نظم وامنیت ترافیکی در محدوده اماکن مذهبی شهر ساعاتی از شبانه روز در حین عزا داری احتمال ممنوعیت یا محدودیت ترافیکی در معابر اجرا شود از شهروندان درخواست همکاری با مامورین راهور می شود.

موتور سیکلت سواران سعی کنند نسبت به اجرای مقررات راهور همانند رانندگان اقدام کنند  و موتور سیکلت خود را فقط در محل های مخصوص که پلیس و مسئولین هیئت ها در نظر گرفته اند پارک کنند.  

از پارک و رها کردن موتورسیکلت در سایر مکانها وسطح معابر جدا خودداری شود. مامورین پلیس خادمان شهروندان هستند . لذا در شبهای عزاداری ابا عبدالله (ع) در خواست همکاری و تعامل و مشارکت شهروندان را داریم .همچنین در طول دهه اول محرم: از تقاطع دفاع مقدس، دروازه قصاب خانه، تقاطع حسینی به بلوار سیبویه- سه راه درب شیخ تا آستانه جهت عزاداران حسینی درآستانه حضرت علاء الدین حسین ممنوعیت  و محدودیت تردد اجرا می شود. و از میدان غدیر به سمت سه راه احمدی – میدان شهداء به سمت چهارراه پیروزی- تقاطع مشیر به سمت چهارراه پیروزی- چهارراه شاهزاده قاسم به سمت حرم-دروازه کازرون به سمت چهارراه مشیر ممنوعیت و محدودیت ترافیک اجرا می شود.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.