شجاعی ادعاهای جلالی را رد کرد

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان معتقد است هواداران تنها به حمایت از تیم شهرشان پرداختند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و سایپا تهران روز گذشته در حالی به مصاف هم رفتند که شاگردان یحیی گل محمدی توانستند مقابل سایپا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست پیدا کنند.
 
اما شاید حاشیه این دیدار اظهارات مجید  جلالی سرمربی نارنجی پوش تهران پس از این بازی بود که با منفور دانستن جو ورزشگاههای اصفهان بیان کرد: در این فوتبال یا باید فحش دادن بلد باشی یا باید فحش خورت خوب باشد.
 
متاسفانه فحش خور ما خوب است، ما هر جا می‌رویم فحش می‌شنویم اما بدتر از همه جا ورزشگاه فولاد شهر اصفهان است. در آنجا آنقدر به ما توهین می‌شود که انگار به جهنم می‌رویم.
 
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که با تمهیداتی از حضور تماشاگرانش در بازی‌های خارج از خانه استفاده می‌کند بسیار تلاش کرده است تا از هوادارانش به عنوان نمایندگان اصفهان بهره ببرد.
 
علی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در واکنش به اظهارات مجید جلالی  گفت: هواداران ذوب آهن در همه بازی‌ها یار دوازدهم تیم ما هستند و در این بازی نیز به حمایت از تیم‌شان پرداختند.
 
وی افزود: در جریان بازی و پس از آن نماینده فدراسیون هیچ گونه تذکری را به ما در خصوص شعارهای هواداران نداد. من نمی‌دانم مجید جلالی پس از بازی چرا این بحث‌ها را مطرح می‌کند. جلالی در بازی‌هایی که مقابل ذوب آهن قرار می‌گیرد حاشیه‌هایی را ایجاد می‌کند اما ما پس از قبول هر شکست به تیم حریف تبریک می‌گوییم.
 
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: در این دیدار ذوب آهن بسیار منطقی عمل کرد و از ابتدا نبض بازی را در  اختیار گرفت و فکر  می‌کنم نیازی به هیچ حرکت غیر فوتبالی نبود.
 
شجاعی در خصوص شکایت از مجید جلالی خاطر نشان کرد: مجید  جلالی یک شخصیت محترم و  مربی برجسته‌ای است و ما فعلا نیازی به طرح شکایت علیه وی نمی‌بینیم.
 
وی افزود: در تعطیلات لیگ ما 8 تا از بازیکنانمان را نداشتیم و بازیکنان لبنانی و تیم امید یک روز قبل از بازی به تیم اضافه شدند اما خوشبختانه در بازی روز گذشته انسجام خوبی در تیم شاهد بودیم.
 
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: این  بزای برای ما تمام شده است و ما از اکنون به فکر دیدارهایمان مقابل دو نماینده تبریز هستیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ذوب آهن ، شجاعی ، جلالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار