رجب‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تا زمانی که بارم بر دوش کسی نباشد به فوتبال ادامه خواهم داد

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: اجازه نمی‌دهم که به دلیل سن زیاد بازیکنان دیگر وظایفم را انجام دهند و تا زمانی که بارم بر دوش کسی نباشد فعالیتم ادامه می‌دهم.

تا زمانی که بارم بر دوش کسی نباشد به فوتبال ادامه خواهم دادمهدی رجب‌زاده کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌اهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت‌: از ابتدای این فصل لیگ برتر فوتبال اعتقاد داشتم که تیم ذوب آهن با توجه به تغییر و تحولات زیاد برای نتیجه‌گیری نیاز به زمان دارد هر چند که در آغاز این فصل از لحاظ نتیجه‌گیری به مانند 2 فصل گذشته ضعیف عمل کردیم اما سبک بازی تیم ما به گونه‌ای بود هک با گذر زمان نوید نتیجه‌گیری ایده‌ال را نیز می‌داد و خیلی خوشحالم که پیش بینی من در این مورد به واقعیت تبدیل شد.

هافبک تیم ذوب آهن در ادامه بیان کرد: باید از سعید آذری مدیر عالم باشگاه کمال تشکر را داشته باشم که با آینده‌نگری حمایت مناسب از کادر فنی ذوب اهن تیم را در قالب درست خود نگه داشت و در پایان با کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا جواب اعتماد به گل محمدی و بازیکنان را گرفت.

وی در ارتباط با فینال جام حذفی اظهارداشت: جدال مقابل نفت تهران در فینال جام حذفی دیداری هیجان‌انگیز و سخت برای تیم ما است مطمئنا تیم های نفت و ذوب آهن برای قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تمام تلاش خود را خواهند کرد و بازیکنان هر 2 تیم با تمام وجود می‌جنگند تا فصل را به بهترین شکل به پایان برسانند.

رجب‌زاده در مورد انگیزه‌ نفتی‌ها برای جبران نتیجه دیدار برگشت لیگ برتر افزود: این موضوع می‌تواند یکی از عوامل روحیه بالای تیم نفت در این بازی باشد ولی تیم ذوب‌آهن در فکر این است که با ادامه روزهای خوب لیگ برتر با ارایه فوتبال تاکتیکی و تماشاگر پسند هدیه‌ای ارزشمند را به مجموعه فنی،؛ مدیریتی و همچنین کارکنان زحمتکش کارخانه ذوب آهن تقدیم کند.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با دیدار دوستانه این تیم با تیم ملی دانشجویان ابزار داشت: با توجه به این که تیم نفت تهران با حضور در لیگ قهرمانان آسیا در کوران مسابقات قرار دارد کادر فنی ذوب‌آهن تشخیص دادند تا با تدارک یک دیدار دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال دانشجویان سطح آمادگی بازیکنان را در وضعیت مطلوب نگه دارند.

رجب‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر تمدید قرارداد یحیی گل محمدی گفت: توانایی‌های گل محمدی برای همه ثابت شده است و اگر مدیران باشگاه ذوب اهن قرار داد وی را تمدید کنند به یقین روزهای درخشانی را در فصل آینده به هواداران نوید داد و امیدوارم که این مسائل منجر به قهرمانی ذوب آهن در لیگ پانزدهم گردد.

کاپیتان با تجربه ذوبی‌ها در مورد اینکه قصدی برای خداحافظی از فوتبال در پایان فصل آینده دارد یا خیر فرمود من بارها اعلام کرده‌ام تا زمانی که بارم در زمین روی دوش کسی نباشد به فوتبال ادامه خواهم داد و مهدی رجب‌زاده بازیکنی نیست که انتظار داشته باشد که به دلیل سن زیادش دیگر بازیکنان وظایف او را انجام دهند مطمئن باشید روزی که این اتفاق بیفتد روز خداحافظی مهدی رجب‌زاده فرا رسیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار