یک بهله عقاب مجروح در روستای کله جوب اسکندری در منطقه پل هرو از توابع بخش زاغه این اداره با دو همیار محیط زیست نجات یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ طبق گزارشات و تماسهای واصله از سوی کارکنان منطقه هفت عملیات انتقال گاز با سامانه 1540 اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد مبنی بر مجروح شدن یک بهله عقاب در روستای کله جوب اسکندری در منطقه پل هرو از توابع بخش زاغه این اداره با دو همیار محیط زیست به نام های جمشید رحمتی و علی موسوی تماس حاصل نمود که بلافاصله این دو همیار به محل اعزام و عقاب مجروح را تحویل گرفته و جهت تیمار به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد منتقل نمودند .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد ضمن تقدیر از عمل شایسته این دو همیار محیط زیست گفت : عقاب مجروح را جهت معاینه و تیمار به دامپزشکی بردیم که متأسفانه پرنده از ناحیه هر دو پا دچار شکستگی شده و بدلیل جراحت زیاد از وضعیت مناسبی برخوردار نیست اما با این حال با تلاش دکتر دامپزشک در حال مداوا و مراقبت ویژه می باشد .

فرمان پور افزود : وی در پایان از اقایان شیخ مرادی ،زرین کف و خانی که در نجات و انعکاس خبر مجروح شدن این پرنده با این اداره تعامل داشته اند تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.