در 6 ماهه ابتدای امسال74 زندانی به همت ستاد دیه استان مرکزی از بند زندان آزاد شدند.

آزادی 74 زندانی به همت ستاد دیه استان مرکزی
به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مدیر عامل ستاد رسیدگی به امور دیه زندانیان جرایم غیر عمد استان مرکزی گفت: در شش ماهه نخست امسال از طریق کمک‌های ستاد رسیدگی به امور دیه زندانیان جرایم غیر عمد استان 74 نفر از بند زندان آزاد شدند. 

جمشیدی مبلغ کل دیه این افراد را بیش از 53 میلیارد ریال عنوان کرد: از محل منابع ستاد دیه استان،اخذ رضایت شاکیان ،منابع پرداختی ستاد دیه کشور و کمک‌های بیمه، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و پرداخت تسهیلات از طریق بانک‌ها و مؤسس‌های مالی و اعتباری تأمین شده است.

وی به اهمیت نهادینه شدن فرهنگ کمک به آزادی زندانیان در جامعه اشاره کرد و گفت: این مهم مستلزم اطلاع‌رسانی در بین مردم و همت خیرین و نیکوکاران جامعه است.

مدیر عامل ستاد رسیدگی به امور دیه زندانیان جرایم غیر عمد استان مرکزی با اشاره به اینکه هم اکنون 250 نفر از محکومین جرایم غیر عمد در زندان‌های استان منتظر کمک‌های خیرین هستند از مردم نوع‌دوست استان مرکزی خواست به منظور آزادی زندانیان، کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب سیبای 0216268687001 نزد بانک ملی ایران و شماره حساب 602006 نزد بانک کشاورزی واریز کنند.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: زندانیان ، جرایم ، غیر عمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.