معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان فراخوان شرکت در هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی ویژه دانش آموزان و معلمان استان را با رویکرد های جدید آموزشی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حمید رضا دعاگویی توسعه وتعمیق فرهنگ تولید محتوای آموزشی الکترونیکی ، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یادگیری، تولید مواد و رسانه های یادگیری متناسب با نیاز معلمان و دانش آموزان و استفاده از آنها در فرایند تدریس- یادگیری، زمینه سازی برای مشارکت فعال معلمان، مربیان در تولید و بهره برداری از مواد و رسانه های یادگیری و ایجاد زمینه استفاده از مواد و رسانه های آموزشی مبتنی بر فناوری آموزشی در فرایند یاد دهی- یادگیری را از جمله اهداف این جشنواره برشمرد.

وی گفت: کلیه دانش آموزان پایه ی ششم ابتدایی، دوره متوسطه اول و دوم، هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش مدارس دولتی، غیردولتی و استثنایی می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

دعاگویی افزود: کلیه معلمان مدارس دولتی وغیر دولتی ، هنر آموزان هنرستان های فنی و حرفه ای ، مدرسان دانشگاه فرهنگیان و کارکنان آموزشی شاغل در ادارات آموزش و پرورش نیز مجوز شرکت در این جشنواره را دارند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: دانش آموزان، معلمان ، مدرسان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان می توانند محصول کار خود را به صورت کار اشتراکی ارائه نمایند.

حمید رضا دعاگویی تاکید کرد: معلمان مدارس غیر دولتی پس از دریافت تاییدیه از مدرسه محل خدمت می توانند در جشنواره شرکت نمایند.

وی گفت: تولید درس افزارهای آموزشی متناسب با موضوعات کتب درسی دوره ابتدایی و متوسطه اول، تولید اجزای آموزشی متناسب با موضوعات کتاب های درسی دوره ابتدایی و متوسطه اول، تولید نرم افزارهای پرورشی و قرآنی در حوزه آموزش و پرورش، تولید نرم افزارهایی در حوزه تربیت بدنی، سلامت و مراقبت از آسیب های اجتماعی و تولید نرم افزار های بازی و سرگرمی آموزشی با تأکید بر مفاهیم کتاب های درسی را از مهم ترین محور های این جشنواره هستند.

دعاگویی اظهار کرد: تولید رسانه های الکترونیکی و شرکت در این جشنواره فقط در پایه های اول تا ششم ابتدایی وپایه های هفتم، هشتم و نهم متوسطه دوره دوم می باشد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: متقاضیان با مراجعه به بخش جشنواره حمایت از پدید آورنده گان موارد و رسانه های الکترونیکی یادگیری در شبکه ملی مدارس ایران به نشانه الکترونیکی Roshd.ir مراجعه ونسبت به ثبت نام خود و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند.

حمید رضا دعاگویی خاطر نشان کرد: شرایط فنی و اختصاصی و توضیحات در خصوص معیار های ارزیابی آثار و بخش های مختلف جشنواره از طریق شبکه ملی مدارس به نشانی فوق اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو مرحله منطقه ای و استانی برگزار می گردد گفت: نفرات برگزیده مرحله استانی به مرحله کشوری این جشنواره راه می یابند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام نتایج اعلام شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۱ دی ۱۳۹۴
آیا ساخت تولید محتوا ضمن خدمت هم محسوب میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۴
خوب است