فتنه‌گران 88 به خون شهید همدانی تشنه بودند

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین(ع) گفت: فتنه‌گران سال 88 به خون سردار همدانی تشنه بودند چون خنثی‌کننده این فتنه ابووهب بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار جواد مشیدی چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت سردار شهید حسین همدانی در مسجد صادقیه این شهرستان اظهار رد زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ، شهادت، ایثار و شهامت کمتر از شهادت نیست.

وی، انبیا، علما و شهدا را شفاعت‌کنندگان در روز جزا دانست و افزود: شهدا با خداوند معامله کردند و نیازمند یادواره‌ها نیستند بلکه ما نیازمند یادواره، ایثارنامه، شهامت‌نامه، یادنامه و شهدا هستیم.

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین(ع) با تأکید بر خدمات بزرگ بسیجیان به انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب الهی مبتنی بر مکتب اسلام در ایران همانند هر انقلاب دیگری حتی انقلاب پیامبر اسلام(ص)، همواره در خطر بوده است و با انواع توطئه‌ها از سوی دشمن روبرو بوده است اما سه عامل عنایت حق، رهبری پیامبرگونه امام و مردم متدین بسیجی این توطئه‌ها را خنثی رده است.

وی با برشمردن توطئه‌های گسترده دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، شجره طیبه بسیج را خنثی‌‌کننده فتنه‌های چهارگانه در سال‌های 58، 68، 78 و 88 ذکر و عنوان کرد: شجاعت‌ها و رشادت‌های بسیج همچنین عامل اصلی بیداری اسلامی در دنیاست.

به گفته وی، در هر زمان انقلاب اسلامی دچار دردسر شده، شجره طیبه بسیج به عنوان معجزه امام راحل توانسته انقلاب را نجات دهد.

مشیدی، جنگ‌های نیابتی را ناشی از ناتوانی آمریکا در حمله نظامی به ایران دانست و بیان کرد: پس از آموزش انصارالله یمن توسط بسیجیان، عربستان و آمریکا به اشکال محتلف به دنبال توقف این جنگ هستند چون در نهایت به نفع انصارالله تمام می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار همدانی، از ایشان به عنوان بسیجی مخلص، متدین، شجاع، متخصص و ولایت‌مدار به نحو مطلوب نام برد و یادآور شد: ولایتمدارترین فرمانده در عرصه سوریه، عراق، یمن، حماس و حزب‌الله این سردار بزرگ ملقب به ابووهب بود.

این مسئول، راه‌اندازی بسیج در سوریه، قرارگاه حضرت زینب(س) و قرارگاه حضرت رقیه(س) در حلب و هدایت 90 عملیات علیه تروریست‌ها و تربیت فرماندهان بسیجی برای عراق، سوریه و یمن را از جمله اقدامات سردار همدانی برشمرد.

وی با تشریح خدمات سردار همدانی در طول دوران‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: فتنه‌گران سال 88 به خون سردار همدانی تشنه بودند چون خنثی‌کننده این فتنه ابووهب بود.

 مشیدی با اشاره به اعطای دو نشان لیاقت از سوی مقام معظم رهبری به سردار شهید همدانی متذکر شد: کمتر کسی تا کنون توفیق یافته تا از سوی ولی‌فقیه و مقام معظم رهبری دو نشان لیاقت دریافت کند.

منبع: فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۴
فتنه گران = منافقین = داعش= اراذل واوباش = نوکران امریکا وانگلیس- خلاصه ادمهای بی هویت