سرپرست پیشین تیم ملی هندبال ضمن آرزوی موفقیت برای ملی‌پوشان از دلایل حضور دبیر فدراسیون به عنوان سرپرست جدید در تیم ملی گفت.

اصغر سهمی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بازی با قطر بستگی به شرایط و شکل و ساختار مسابقات دارد. این حضور در قطر سکوی پرتابی برای ملی‌پوشان است. باید از این امتیاز استفاده خوبی بکنیم. 

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم جواز صعود به المپیک را به دست بیاوریم. بازی با میزبان، شرایط بسیار ویژه‌ای دارد. مسئولان برای بالابردن روحیه بازیکنان در این دیدار باید تلاش کنند. با تلاش خوب بچه‌ها، کادرفنی خوب و تلاش مسئولان امیدوارم به المپیک صعود کنیم. 

سرپرست پیشین تیم ملی هندبال با بیان این که همگروهی با قطر شرایط ایران را حساس کرده است، ادامه داد: امیدوارم، با شارژ روانی، همت بچه‌ها و تجربه بالای ملی‌پوشان ایران، جواز صعود به المپیک را کسب کنیم. 

سهمی درباره حضور می‌آبادی به جای وی در تیم ملی توضیح داد: ابوالحسن مهدوی زمانی که به ریاست فدراسیون هندبال رسید، برای من حکم سرپرستی تیم ابلاغ کرد اما جدیدا صحبتی با هم داشتیم مبنی بر اینکه کارها را تقسیم. جریان ما در فدراسیون رفاقت و دوستی است و موضوع سیاست و رفیق‌بازی در میان نیست. من دوست دارم به هر نحوی به تیم ملی کمک کنم. 

وی افزود: من مسئولیت برگزاری جام نهاد ریاست جمهوری را برعهده داشتم که وظیفیه سنگینی بود. حتی حالا به نحوی درگیر کارهای آن مسابقات هستم و مسئولیت برگزاری مسابقات فوتبال نوجوانان هم در مشهد برعهده من بود. فشار کاری زیادی را تحمل کردم. در جلسه‌ای که با مهدوی داشتم، به دلیل فشار کاری بالا و کسالتی که گریبانگیر من بود، تصمیم بر این شد فعلاً فرامرز می‌آبادی تیم را به عنوان سرپرست در کرواسی و تونس همراهی کند. اگر در فرصت‌های بعدی نیاز به من شد، مانند سرباز در کنار تیم ملی خواهم بود. 

سهمی درپایان اضافه کرد: امیدوارم با تلاش وزارت و رزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون و همه خانواده هندبال که دست دوستی به هم دادیم، همچنین با کمک شما رسانه‌ها انگیزه بیشتری برای تیم ملی به وجود بیاوریم. رسانه‌ها به عنوان کسانی که پشت صحنه‌ ورزش کشور حضور دا رند می‌توانند کمک زیادی برای هندبال ایران باشند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار