ملی‌پوش پیشین هندبال ایران معتقد است اگر دلیل خداحافظی ناگهانی‌اش را بگوید، تیم ملی متضرر می‌شود.



مهدی بیجاری در خصوص خداحافظی ناگهانی خود از تیم ملی هندبال کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه  ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: به علت اینکه برای تیم ملی هندبال کشورم حاشیه‌سازی شنود دلایل این کار را نمی‌توانم بازگو کنم و نگران اینم که در صورت بازگو کردن برخی مسائل به تیم ملی کشورم لطمه وارد بشود، من از کسی واهمه‌ای ندارم پس از مسابقات مهم تیم ملی دلیل این خداحافظی را عنوان می‌کنم.

بیجاری  ادامه داد: من به لحاظ آمادگی و تکنیکی بهترین شرایط را دارم و با تعاملات خوب باشیم، سرمربی و کادر فنی تمرینات خوبی انجام دادم و بهترین و آماده‌ترین شرایط را دارم و مشکل خاصی در این مورد وجود نداشت.
ملی‌پوش پیشین هندبال ایران افزود: تا وقتی شرایط تیم در وضعیت فعلی باشد حاضر نیستم به تیم ملی بازگردم اما هیچ جایی از کمک به هندبال دریغ نمی‌کنم این موضوع در حد صرف نیست و در عمل نیز نشان خواهم داد.

ملی‌پوش تیم کشورمان در ادامه حاطرنشان کرد: از اینکه درکنار تیم ملی نیستم متاسفم چرا که می‌توانستم برای تیم بسیار مثمرثمر  و مفید باشم این تصمیم ناگهانی نبود و چند روزی بود به این مساله فکر می‌کردم که در پایان تصمیم قطعی خود را گرفتم، فدراسیون هندبال معتلق به کسی نیست و متعلق به مردم و ملی‌پوشان است امیدوارم در آینده اوضاع بهتر شده و فقط صحبت نکنم به حرف‌هایمان عمل کنیم.

وی در پایان گفت: تیم در حال حاضر از شرایط خوبی برخوردار است و امیدوارم به نتایج خوبی دست یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: هندبال ، بیجاری ، ملی‌پوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار