دکلمه‌های فرزاد حسنی از اشعار سعدی توسط علیرضا وکیلی منش خواننده موسیقی ایرانی در برنامه زنده «اینجا شب نیست» آوازخوانی می شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا وکیلی منش خواننده موسیقی ایرانی در برنامه رادیویی «اینجا شب نیست» شبکه رادیویی جوان، دکلمه های فرزاد حسنی بازیگر، شاعر و گوینده را در قالب قطعات آوازی اجرا می کند.

 وکیلی منش با اشاره به جزییات این برنامه موسیقایی گفت: در برنامه زنده «اینجا شب نیست» که ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه‌ها از رادیو جوان پخش می‌شود، فرزاد حسنی اشعار سعدی را دکلمه کرده و بنده نیز به صورت بداهه و زنده این قطعات را به آواز در می‌آورم، این شکل برنامه که چهار هفته از آن سپری شده با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شده است.

این خواننده موسیقی ایرانی در ادامه با انتقاد از شرایط این روزهای آواز ایرانی بیان کرد: مقوله آواز در موسیقی ایران به سمت انزوا حرکت می‌کند، وضع آواز نابهنجار و آشفته است و گوش‌های مخاطبان در حال فاصله گرفتن از آواز هستند. بنابراین با توجه به اینکه اصل و جان مایه موسیقی ما، آواز است باید برای احیای این میراث معنوی تلاش کنیم و گوش‌ها را با آن آشتی دهیم.

برنامه رادیویی «اینجا شب نیست» برنامه‌ای از گروه جوان و فرهنگ شبکه رادیویی جوان است که به تبیین موضوعات فرهنگی، هنری، اخلاقی و اندیشه‌ای می‌پردازد

منبع: مهر
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.