دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: 14 هزار و 476 محصل از مقطع ابتدايی تا دکترا در مراکز آموزشی آستان قدس رضوی تحصیل می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام و المسلمين سيد جلال حسينی افزود: مدارس امام رضا(ع)، دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) و دانشگاه علوم اسلامی رضوی از جمله مراکز آموزشی آستان قدس رضوی هستند كه امكان تحصیل دانش آموزان و دانشجویان را در مقاطع مختلف تحصيلي فراهم مي كند.

وی گفت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی و دانشگاه بين المللی امام رضا(ع) از جمله مراكز آموزش عالی در آستان قدس رضوی هستند که امسال 7 هزار و 900 دانشجو در مقاطع مختلف تحصيلی كارشناسی، كارشناسی ارشد و دكترا از آموزش های اين مراكز بهره مند می شوند.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: از این تعداد 6 هزار و 784 دانشجو در دانشگاه امام رضا(ع) و هزار و 117 دانشجو در دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشغول علم آموزی هستند.

حسينی گفت: همزمان با اول مهر 6 هزار و 575 دانش آموز سال تحصیلی جدید خود را در 17 مدرسه امام رضا(ع) در مشهد مقدس آغاز کردند که از این تعداد 2 هزار و 362 نفر کلاس اولی و پیش دبستانی هستند.

وی افزود: 2 هزار و 47 دانش آموز در مقطع متوسطه اول و 2 هزار و 166 نفر در متوسطه دوره دوم آموزش های تحصيلی خود را در مدارس امام رضا(ع) فرا می گيرند.

دبير شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: مدارس امام رضا(ع) جزء مدارس غیر دولتی وابسته به آستان قدس رضوی محسوب می شوند که از بهترین امکانات، تجهیزات آموزشی و مدرسان باسابقه برخوردار است و دانش آموزان پس از کسب امتیاز لازم در آزمون و مصاحبه در این مدارس ثبت نام می شوند.

انتهای پیام/س

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.