فرمانده انتظامی شهرستان آمل از انهدام 3 باند بزرگ تهیه و توزیع انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در این شهرستان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر آمل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از انهدام 3 باند بزرگ تهیه و توزیع انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر آمل خبر داد.

سرهنگ ولی اله گنجیان مقدم گفت: در پی دریافت گزارشهای مردمی و در راستای مقابله با عوامل تهیه وتوزیع مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در سطح جامعه ، ماموران مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی شهرستان آمل تحقیقات گسترده وشگردهای پلیسی موفق به شناسایی اعضای این سه باند شدند.

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر آمل در ادامه با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی محل فعالیت اعضای این باند شدند و با هماهنگی مقام قضایی ودر اقدامی ضربتی تعداد چهار نفر از اعضای این باندها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آمل گفت: از متهمان این باند مقدار ۱۰۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و دو دستگاه خودروی حمل مواد نیز از متهمان ضبط شد.

سرهنگ گنجیان مقدم افزود: متهمان این باند با تشکیل پرونده تنظیمی تحویل مراجع قضایی شهرستان شدند.

به گفته وی؛ در راستای اجرای طرح مقابله با عوامل تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر وپیشگیری از اعتیاد در سطح جامعه، فرماندهی انتظامی شهرستان آمل با اجرای طرح های پاکسازی و برخورد با فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر درصدد مقابله با این بلای خانمانسوز است.

وی تصریح کرد: در کنار اقدام های پلیس درخصوص مبارزه با مواد مخدر وشناسایی ودستگیری عوامل تهیه وتوزیع کنندگان مواد مخدر، پیشگیری اولیه از اعتیاد به عنوان نخستین و موثرترین رویکرد در امر مبارزه با مواد مخدر است که نقش خانواده ها نیز در این ارتباط دارای اهمیت زیادی است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: ساری ، زندان ، مرگ ، آمل ، سوداگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.