معاون سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان اردبیل با اختصاص 34 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار به این حوزه افزایش و ارتقا می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اصغر پرتوی افزود: 34 میلیارد و 600 میلون تومان اعتبار به حوزه افزایش و ارتقای ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان اردبیل اختصاص یافته که با تخصیص آن می‌توان شاهد تحول اساسی در این حوزه بود.

وی با بیان اینکه این میزان اعتبارات اختصاص یافته به شکل تسهیلات به کشاورزان و متقاضیان در این حوزه اعطا می‌شود، افزود: دستورالعمل اعطای این تسهیلات به بانک کشاورزی ابلاغ شده تا با رعایت قوانین و ضوابط موجود در این حوزه اقدام به پرداخت تسهیلات به متقاضیان کند.

پرتوی گفت: با توجه به اینکه بالا بردن ضریب مکانیزاسیون کشاورزی نقش بسزایی در حوزه کشاورزی ایفا می‌کند این امر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می‌توان با افزایش این ضریب میزان بهره‌وری در بخش کشاورزی را افزایش داد.

وی با اشاره به حمایت‌های جهاد کشاوزی از شیلات، دامپروری و مجتمع‌های گلخانه‌ای بیان کرد: برای حمایت از سرمایه‌گذاران در این بخش دستورالعمل لازم به بانک کشاورزی ابلاغ شده تا به فعالان و متقاضیان در این حوزه تسهیلات ارائه شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.