رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت : 29 رشته دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد به مجموع رشته های دانشگاه آزاد اسلامی اضافه شد و از بهمن ماه امسال دانشجو پذیرش خواهد کرد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ دکتر یداله رجائی با اعلام این خبر گفت : با پیگیری های صورت گرفته و با توجه به امکانات آموزشی و پژوهشی واحد زنجان با راه اندازی 6 رشته دکترای تخصصی و 23 رشته کارشناسی ارشد موافقت شده است که برای این تعداد رشته و 10 رشته دیگر ارشد و دکتری از بهمن ماه پذیرش دانشجو خواهیم داشت .

وی اضافه کرد : با توجه به سیاست های مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه تحصیلات تکمیلی ، از خرداد سال 1393 این واحد دانشگاهی در راستای سیاست های کلان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با فراهم کردن امکانات آموزشی و پژوهشی و با موافقت شورای گسترش وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری 65 رشته دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد راه اندازی شده است و از این تعداد رشته برخی فاقد مجوز بوده اند که مجوزهای لازم اخذ شده است .

دکتر رجائی اضافه کرد : با راه اندازی رشته های جدید ، تعداد کل رشته های دکترای تخصصی 26 رشته و کارشناسی ارشد به 73 رسیده است .

انتهای پیام/س

برچسب ها: راه اندازی ، دکترا ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.