با حمایتهای خوب مردم استان، مهرانه تبدیل به نهادی شده که هم در ارائه خدمات به بیماران مبتلا به سرطان توانسته بدرخشد و هم برای استان نوعی اعتبار محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ به نقل از روابط عمومی استاندار زنجان از حمایتهای خیرین استان در راه اندازی انجمن مهرانه و ارائه خدمات به بیماران سرطانی را شایسته تقدیر دانست و گفت: با حمایتهای خوب مردم استان، مهرانه تبدیل به نهادی شده که هم در ارائه خدمات به بیماران مبتلا به سرطان توانسته بدرخشد و هم برای استان نوعی اعتبار محسوب می شود.

استاندار زنجان در ادامه با بیان این مطلب که اگر انجمن مهرانه به همه مراجعه کنندگان خدمات ارائه دهد در مقطعی ممکن است با کسری بودجه مواجه شود افزود: در چارچوب خدمات ارائه شده به بیماران داخل استان و بیمارانی که از سایر استانها مراجعه می کند باید تفاوت قائل شد که تجارب مهرانه در ترسیم این چارچوب می تواند کمک کند.

وی در ادامه تاکید وزیر بهداشت را یادآور شد و افزود: دکتر هاشمی در سفر اخیر خود به استان زنجان موضوع ملی شدن تجربه مهرانه را مطرح نموده و خواستار آن شدند تا با مستند سازی همه اقدامات، مراحل پیشرفت انجمن و ارائه مدل مدیریتی آن،تدوین تا برای سایر مراکز بعنوان مدل مطرح گردد.

استاندار زنجان با بیان اینکه انجمن مهرانه زنجان یک موسسه خیریه پیشتاز و الگو می باشد تصریح داشت: آنچه که وزیر بهداشت از مهرانه توقع دارد، به این دو ویژگی و نقش پیشران آن معطوف است.

انصاری تصریح داشت: تهیه مدل مدیریتی از طریق مستند سازی کلیه اقدامات و مراحل کاری مهرانه اولین گام در توسعه این انجمن در سراسر کشور خواهد بود.

مهندس وثوق در ادامه این جلسه از خریداری یک دستگاه رادیوتراپی به قیمت 4 میلیارد و 900 میلیون تومان، توسط یکی از همشهریان خیر زنجان و اهداء آن به انجمن در ماههای اخیر خبر داد و گفت: مردم ماهیانه 400 میلیون تومان به انجمن مهرانه کمک می کنند.

به گفته مهندس وثوق کلینیک مهرانه تا کنون 22 میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.

وی حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان را از برنامه های سال جاری انجمن عنوان نمود و گفت: مهرانه در خصوص ورزش، جلوگیری از مصرف دخانیات و اصلاح شیوه مصرف مواد غذایی برنامه های گسترده ای را شروع نموده است.

وی اظهار داشت: انجمن مهرانه در 15 آبان سال جاری برنامه ای با هدف معرفی و ارائه گزارشی از فعالیتهای مهرانه، دعوت و تجلیل از خیرین را در برج میلاد تهران برگزار خواهد نمود.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: انجمن ، حمایت ، سزطان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.