نام، گروه بندی و متراژ 470 رسانه‌ای که ثبت نام خود را برای حضور در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات کامل کردند، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کمیته اطلاع رسانی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات؛ رسانه‌هایی که نامشان در جدول مندرج در سایت معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده، فرایند ثبت نام را کامل کرده اند و رسانه هایی که نامشان در این لیست نیست یا هنوز مجوز قدیمی خود را در سامانه جامع رسانه‌های کشور (e-rasaneh.ir) به ثبت نرسانده‌اند و یا در زمره پایگاه‌های خبری هستند که از نام یا نامواره‌ای غیر از پروانه استفاده می‌کنند و یا ماده 18 قانون مطبوعات را رعایت نمی‌کنند.

علاوه بر تذکر دو ماه قبل اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی به این دو گروه، کمیته ثبت نام نمایشگاه نیز برای رفع مشکل با آن‌ها تماس گرفته و نسبت به التزام به قانون مطبوعات پیگیری‌های لازم را انجام داده است. بدیهی است چنانچه این دو گروه تا قبل از 22 مهر مشکل خود را مرتفع کنند، در جدول زیر اضافه خواهند شد.

بر اساس این گزارش، برای تمامی رسانه‌های حاضر در این جدول، پیامکی مبنی بر گروه‌بندی رسانه، متراژ و میزان بهای پرداختی غرفه ارسال شده است و رسانه‌ها می‌توانند برای سوالات خود با کمیته ثبت نام با شماره تلفن‌های 84095181 و  84095175 تماس بگیرند. رسانه‌ها از 20 تا 22 مهرماه فرصت دارند نسبت به واریز اجاره بهای غرفه‌ها اقدام نمایند تا بر اساس آن، جمع متراژ نهایی شرکت کنندگان، مشخص و نقشه نهایی بر روی سایت نمایشگاه بارگذاری شود.

لازم به یادآوری است به جهت ایجاد رقابت عادلانه برای تمامی رسانه‌ها و انتخاب بهتر متقاضیان برای جانمایی، متراژهای درخواستی 36 و 60 به 24 و 48 متر تبدیل شده است.

شایان ذکر است ستاد برگزاری نمایشگاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حداکثر متراژ در گروه‌های آموزشی و تخصصی 24 متر، سیاسی و اقتصادی 48 متر، عمومی و خانواده 48 متر، فرهنگی و هنری 48 متر و گروه‌های استانی و منطقه‌ای 24 متر است.

متراژ کلیه پایگاه های خبری، به جز 20 پایگاه پربیننده کشور، 12 متر است و سقف متراژ این گروه نیز 48 متر تعیین شده است.

همچنین در بخشی از این اطلاعیه آمده است: عدم واریز وجه در مهلت معین، به منزله انصراف از حضور در نمایشگاه مطبوعات محسوب می‌شود و رسانه‌هایی که در موعد مقرر، پیش ثبت نام را انجام نداده‌اند، در صورت باقی ماندن فضا یا انصراف شرکت کنندگان، جایگزین خواهند شد در غیر اینصورت از حضور آنها در نمایشگاه محروم خواهیم شد.

 علاقه‌مندان می توانند برای دیدن اسامی رسانه‌هایی که ثبت نام خود را برای حضور در نمایشگاه مطبوعات تکمیل کرده اند، به آدرس http://press.farhang.gov.ir/fa/home مراجعه کنند.



انتنهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار