رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تأکید کرد: این که باید با آمریکا کنار آمد، تصور باطل و اشتباهی است و به هیچ وجه نباید به آمریکا اعتماد کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جواناز شهرکرد؛سردار محمدرضا نقدی در همایش پنجمین روز از کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری با عنوان «کنگره شهداء، دانش آموزان و معلمان» در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: وجود 36 هزار دانش آموز شهید و پنج هزار معلم شهید برای دفاع از آرمان های انقلاب در برابر دشمن، سند افتخاری برای جامعه است.

وی افزود: احترام به شهید، نشانه ای از ارادت به بالاترین جایگاه و کرامت انسانی و قهرمانان ملی است.

سردار نقدی در ادامه گفت: برخی می خواهند به گونه ای القاء کنند که رزق و روزی، و آرامش و امنیت کشور در دست آمریکایی هاست که این تفکر، بر خلاف آرمان شهداست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اضافه کرد: منطق شهداء، ایستادگی در برابر همه ابرقدرت ها، استکبار جهانی و آمریکا با دست خالی در شرایط بمباران و جنگ همه جانبه و تحریم های مختلف است.

وی یادآور شد: منطق شهداء پیروزی های بزرگی را نصیب انقلاب اسلامی ایران کرد و امروز انقلاب اسلامی هر روز یک سنگر و یک نقطه کلیدی را از دست استکبار خارج می کند.

سردار نقدی گفت: اگر قرار بود ایران در مقابل آمریکا و استکبار کوتاه بیاید، باید در همان دوران دفاع مقدس که هم تحریم وجود داشت و هم جنگ تحمیلی، کوتاه می آمد.

وی تصریح کرد: این که باید با آمریکا کنار آمد، تصور باطل و اشتباهی است و به هیچ وجه نباید به آمریکا اعتماد کرد.

 وی تأکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا یادگار شهداء و آرمان امام راحل (ره) است و تا نابودی آمریکا ادامه خواهد یافت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حسین همدانی که پنج شنبه گذشته (16 مهرماه) در حین مأموریت مستشاری در حلب سوریه به شهادت رسید گفت: شهید همدانی بنیانگذار آموزش جبهه مردمی مقاومت سوریه در برابر گروه های تروریستی و تکفیری بود.

وی افزود: حضور شهید همدانی و آموزش نیروهای مردمی سوریه برای مقابله با گروه های تروریستی، معادله و موازنه قدرت جبهه استکباری را بر هم زد.

سردار نقدی یادآور شد: اکنون قدرت نیروی مردمی مقاومت سوریه، به اندازه جبهه مقاومت لبنان است که در برابر توطئه ها و تهدیدات رژیم صهیونیستی ایستاده و این به ضرر رژیم صهیونیستی است.

وی همچنین ایستادگی مردم فلسطین در برابر ارتش صهیونیستی و مقاومت مردم یمن در مقابل آمریکا و آل سعود جنایت کار را مرهون خون شهداء دانست.

نخستین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری از 15 مهرماه جاری با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد آغاز و همایش های مرتبط با این کنگره تا 22 مهر ادامه دارد.

استان چهارمحال و بختیاری 2 هزار و 437 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

15 مهرماه سالروز سفر مقام معظم رهبری در سال 1371 به استان چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.