رئیس انجمن نمایش استان لرستان گفت: لرستان امروز مملو از استعدادهای تئاتری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازلرستان؛ موسوی افزود: پیش از انقلاب و در سال های اولیه پس از انقلاب میزان استقبال مردم استان از تئاتر بسیار بالا بود بطوریکه صف های طولانی برای خرید بلیط تئاتر شکل می گرفت.

وی با توجه به آثار ارسال شده به جشنواره تئاتر لرستان به ارزیابی های خود از تئاتر استان اشاره کرد و گفت: لرستان امروز مملو از استعدادهای تئاتری است.

رئیس انجمن نمایش استان لرستان افزود: در گوشه گوشه لرستان استعدادهای تئاتری پیدا شده که حضور آن ها باعث می شود در سال های آینده تئاتر لرستان به نقطه اوج خود برسد. 
موسوی با بیان اینکه به زودی شاهد تحولی چشمگیر در تئاتر استان خواهیم بود گفت: پتانسیل های زیادی در عرصه تئاتر استان وجود دارد که باید هر چه زودتر شکوفا شوند.

وی به حضور پررنگ خانم ها در این دوره از جشنواره تئاتر استان اشاره کرد و گفت: این حضور خانم ها باید ادامه پیدا کند زیرا بازیگران مستعدی در بین آن ها وجود دارد.

رئیس انجمن نمایش استان لرستان با بیان اینکه به کار بردن لفظ پیشکسوت برای هنرمندان درست نیست و این لفظ باید برای ورزشکاران استفاده شود گفت: پیشکسوتان تئاتر ما روز به روز فعال تر می شوند لذا باید یک واژه جایگزین پیشکسوت برای بزرگان هنر انتخاب شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.