رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران، انعقاد تفاهم‎نامه بین وزارت ورزش و سازمان حفاظت از محیط زیست برای حمایت از گونه‎های جانوری را بسیار مناسب دانست.

به گزارش خبرنگارخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران بازگیر گفت: برای استفاده از ظرفیت‎های ورزش در فدراسیون‎ها و با هدف رسیدن به توسعه پایدار که یک ضلع آن بحث حفاظت از محیط زیست است، تفاهم‎نامه‎ای بین وزارت ورزش و سازمان محیط زیست امضا شد.

وی افزود: در این تفاهم‎نامه قرار است هر فدراسیون حمایت از یک گونه شاخص جانوری را بپذیرد و روی فرهنگ‎سازی و حفظ آن زحماتی را متقبل شود.

بازگیر گفت: همچنین با توجه به این تفاهم‎نامه هر کدام از ادارات کل ورزش و جوانان استان‎ها نیز باید از یک گونه جانوری حمایت کنند.

این عضو هیأت رئیسه فدراسیون انجمن‎های ورزشی، افزود: بر این اساس اداره کل ورزش و جوانان لرستان حامی و پشتیبان گونه نادر و زیبای سمندر لرستان شده است.

مدیرکل سابق محیط زیست لرستان گفت: فدراسیون انجمن‎های ورزشی نیز حمایت از گونه حفاظت شده بالابان که یک پرنده شکاری است را به عهده دارد و با اجرای برنامه‎های مناسب سعی می‎کنیم از این نماد استفاده و در جهت حفظ آن بکوشیم.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: سمندر ، ورزش ، حامی ، لرستان ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.