فردی كه با فروش 24 قطعه مجسمه عتيقه تقلبی به يكی از شهروندان بالغ بر 800 ميليون ريال كلاهبرداری كرده بود دستگير شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاراناز اصفهان، سرهنگ" ستار خسروی" اظهار داشت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر كلاهبرداري 800 ميليون ريالي از وي موضوع در دستوركار كارآگاهان اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد فردي طي تماس با شاكي عنوان داشته، 24 قطعه مجسمه عتيقه را پيدا كرده و حاضر است آنها را در ازاي مبلغ 800 ميليون ريال به وي بدهد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: فرد مالباخته نيز وسوسه شده و فريب چرب زباني متهم را مي خورد و پس از تهيه مبلغ درخواستي بر سر قرار حاضر و مجسمه ها را تحويل مي گيرد اما هنگام فروش متوجه تقلبي بودن آنها مي شود.

سرهنگ خسروي بيان داشت: با انجام تحقيقات گسترده و كارهاي علمي و تخصصي سرانجام متهم شناسايي و در يك عمليات ويژه در مخفيگاهش دستگير و به كلاهبرداري با مجسمه هاي تقلبي اعتراف كرد.

رئيس پليس آگاهي استان با بيان اينكه متهم همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد گفت: خريد و فروش اشياي عتيقه جرم است و به شهروندان توصيه مي كنيم فريب افراد شيادي كه اقدام به فروش اين گونه اجناس را مي كنند نخورده و در صورت تماس چنين افرادي با آنها سريعاً موضوع را با پليس در ميان بگذارند. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.