بیست و هفتمین جشنواره تئاتر لرستان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در این جشنواره 11 اثر نمایشی از شهرهای مختلف استان اجرا و توسط هیات داوران جشنواره متشکل از مهران امام بخش ، محسن سراجی و پرستو گلستانی داوری شد.

در بخش بروشور دیپلم افتخار و جایزه ی نقدی به مبلغ یک میلیون ریال به طراح بروشور نمایش دیدار آرزو  محمود حاجیوند  اهدا شد.

 در بخش موسیقی دیپلم افتخار و جایزه ی نقدی به مبلغ سه میلیون ریال به آهنگساز نمایش سایه ی هیچ  محمد پور حسینی  اهدا گردید.

همچنین علی مرادجانی طراح لباس نمایش  گره بر گره  موفق به دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال شد.

دربخش طراحی صحنه دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ چهار میلیون ریال به طراح صحنه نمایش تقاطع محسن لک اهدا شد.

در بخش بازیگری زن لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون ریال به فاطمه گرایی  برای بازی در نمایش ما هم مردمی بودیم  و  مهتاب زند  برای نمایش  درباره ی لیلا  تعلق یافت.

جایزه سوم بازیگری شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال مشترکا به مریم برازنده برای بازی در نمایش  گره بر گره و سولماز نصراللهی  برای بازی در نمایش دیدار آرزو اهدا شد.
جایزه دوم بازیگری شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ چهار میلیون ریال به  نسیم وفایی برای بازی در نمایش  متد  اختصاص یافت.

جایزه اول بازیگری شامل تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به حدیث رشنو  برای بازی در نمایش ما هم مردمی بودیم  اهدا شد.
در بخش بازیگری مرد نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون ریال به ' کیوان آزادی برای بازی در نمایش  همه چیز درباره آقای ف و  وحید اکبری  برای بازی در نمایش ما هم مردمی بودیم  تعلق گرفت.

یوسف لطفی زاده برای بازی در نمایش دیدار آرزو و دانش دولتشاهی برای بازی در نمایش  رقص قلم در ستون جراید مشترکا برنده جایزه سوم بازیگری شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال شدند.

جایزه دوم بازیگری شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ چهار میلیون ریال نیز به  میلاد بیرانوند  برای بازی در نمایش  رقص قلم در ستون جراید  تعلق گرفت.

جایزه اول بازیگری شامل تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به  امین ابراهیمی  برای بازی در نمایش ما هم مردمی بودیم  اهدا شد.


انتهای پیام/ی
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.