اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیر و رو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرارداده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.




پیرو پیگیریهای شما عزیزان 
وضعیت عمومی و نتیجه آزمایشها و عکس های باران خوبه و فقط فردا یک جراحی پیش رو دارن .
براش دعا کنیم که زود زود مثل قبل شه و هممون از نگرانی در بیام

خدارو شکر حال باران خوبه و جراحی امروز صبح هم با موفقیت انجام شده.
*دوستان ممنون از محبتاتون هر خبری باشه اینجا سعی میشه اطلاع رسانی شه لطفا با بیمارستان تماس نگیرید.






اصفهان رو هوا # ديشب انرژى اصفهانياى عزيز رو هيچ جوره نمى شد كمرنگ كرد # حتى با سالن روشن # تو اين ده روز بيشتر از اين كه رو زمين باشيم رو آسمون بوديم # چه تو هواپيما و چه تو كنسرت ها # از همه تون ممنونم # اين بهترين استقبالى بود كه بعد از يه سفر طولانى حتى نميشد تصورش رو كرد # حواسم به توئه هوا سمت توئه هوا سمتيه كه برسم به توئه آخه بى نفسم نفسم به توئه




١٠اكتبر در مونترآل
نمایش «ماتریوشکا»، بر اساس ۶ داستان کوتاه آنتون چخوف
نويسنده، كارگردان و بازیگر: پارسا پیروزفر






صبح بخیر تهران





اهواز من و رامبد و باشو غريبه اى كه حالا بزرگ شده .... عكس خودم نصفه شد چون ميخواستم عكس پوستر كامل باشه





پنج شنبه شب میهمان اختتامیه جشنواره بين المللي نقاشي كودكان بیمار بودم.

حضور در دنیای زلال و زنده کودکانه، بی اختیار مرا ‌به یاد روایت مشهور حضرت رسول (ص) انداخت که: "الولد الصالح ریحانه من ریاحین الجنه" و آنجا هم، گویا باغ بهشت بود.

نکته جالبی كه توجهم را جلب كرد، حضور پرستاران در تعداد زیادی از نقاشی های این کودکان بود. 
در ذهن کودکان، «پرستاري» شغلی است برجسته تر از سایر مشاغل و چه بسا جایگاهی والاتر از یک شغل؛ چنانکه گویا پرستاران در ذهن و قلب بچه های ما جایگاه ویژه ای دارند.

بهانه خوبی است تا یک بار دیگر، از جامعه پرستاران، كه صبورانه و با مهر، نه تنها به بهبود وضعيت جسمي بیماران، بویژه كودكان مي انديشند که آرامش بخش روح و جان كودكان بيمارند، قدردانی کنم.‌ امیدوارم بتوانيم با یاری هم، براي كودكان فردا جامعه و جهاني بسازيم انساني تر و اخلاقي تر از امروز.







با لاتار ماتائوس





سبک بال و آزاده به یاران شهیدش پیوست و چه زیبا راه را بار دیگر نشانمان داد .








 قبل از اجراي دوست خوبم امروز يه بازي متفاوت و خييييييلي خوب از ازاده عزيزم البته همه دوستام خوب بودن كمند سليماني زيبا علي اوجي عارف لرستاني مرسي از ازاده عزيزم كه بعد از ١٤







اولویت کمیته بررسی مشکلات در دولت، حل مشکلات مناطق کمتر توسعه یافته کشور شامل مناطق مرزی، محروم و روستاها می باشد تا توزیع عادلانه امکانات به وقوع بپیوندد. بر این اساس پایان هفته جاری سفری به منطقه تربت جام داشتم تا از نزدیک در جریان موانع و مشکلات پیشرفت طرحها و پروژه های عمرانی،ارتباطی و مخابراتی تربت جام، تایباد و باخرز قرار گیرم.همچنین قول دادم که تا پایان سال جاری همه روستاهای بالای سی خانوار و در سال آینده همه روستاهای بالای پانزده خانوار این مناطق به اینترنت پرسرعت متصل شوند و زیرساختهای ارتباطی برگزاری انتخابات نیز تا انتخابات مجلس فراهم شود. امید دارم با وحدت،همدلی و همزبانی با مردم و کاهش محدودیتهای ناشی از تحریم به اهداف و اولویتهای مهم دولت به خصوص بهبود شرایط اقتصادی و ایجاد اشتغال جوانان دست یابیم. ما بر عهدی که از ابتدا با مردم بستیم پایبندیم






نزديكترين فاصله من و گربه در زندگيم و من پى بردم هنوز هم معجزه اتفاق ميافتد




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۴
ادم حالش بد میشه بازیگرارو با سگ وگربه میبینه واقعا که!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
بابا اینها هم آدمند ، شاید ما هم جای اینها باشیم همین کارها را بکنیم یرای اینکه از قافله سیستم بازیگری عقب نیا فتیم. بهتره از دور اینها رو ببینیم چون اگه وارد حریم خصوصی اینها بشیم واقعا مثل خیلی از دیگران ، بدمان میاد چون انتظار دیگه ای داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
راستی علت تصادف باران چی بوده کسی میدونه
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد
۲۳:۰۵ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
سر صحنه اتفاق افتاده اینو من بعنوان طرفدار ابدیش گفتم...!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
هنر مند!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
متاسفانه ما داریم به کجا میریم با سگ وگربه عکس میگیریم مشکلی نیست ولی ما مسلمانیم جای این حیوانات هم در خانه نیست .
-
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
آدمی اگر خود را قبول داشته باشد که اول خلقتش آبی بدبوست و آخر خلقتش هم تبدیل به لاشه ای بدبو می شود که هیچ کس تحملش را ندارد و زیر خاکش می کنند : این همه خود را حقیر نمی کند و از انسانیت فاصله نمی گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
نرگس محمدی صحیح است نه گل محمدی !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
انتشار اینگونه اخبار برای چی هست مثلا چه اهمیتی داره یکتا ناصر با گربش یا نرگس محمدی.ایا جز اینه که اونا رو با این اخبار مهمتر جلوه میدیم.خودشون هم میگن وایییییی ما چقد مهمیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
یه عده دیوانه شدن بازیگر والا اون از نرگس محمدی که به راه راست هدایت نشد اینم از یکتا ناصر که گربه بازی می کنه با این یکی کی قطع همکاری می کنه صدا و سیما ؟؟