اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیر و رو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرارداده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.



امین زندگانی همیشه فعال در اینستاگرام اینبار خاطره یک شب به یاد ماندنی را در کنسرت امید حاجیلی با یک سلفی چهار نفره با هوادارانش به اشتراک گذاشت.



کنسرت امید حاجیلی



جواد کاظمیان فوتبالیست سرخ پوش که این روزها در عزای از دست دادن یار دیرین خود هادی نوروزی سیاه پوش شده است با به اشتراک گذاشتن پستی ماتم از دست دادن کاپیتان سرخ پوشان را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.




یاران چه غریبانه رفتند از این خانه


صفحه اینستاگرام منتسب به حاج قاسم سلیمانی عکسی از هشت سال دفاع مقدس ایشان به همراه علیرضا رزم حسینی را به اشتراک گذاشته است.



حاج قاسم سلیمانی و آقای علیرضا رزم حسینی (استاندار فعلی کرمان) در هشت سال دفاع مقدس، آقای علیرضا رزم حسینی جانشین ایشان در لشکر 41 ثارالله در طول جنگ تحمیلی بوده است....


خاطر حاتمی بازیگر سینما و تلویزیون عکس سلفی عجیبی را از زاویه ای متفاوت در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.





من اون ماهو دادم به تو یادگاری........


این روزها که صفحه اینستاگرام سرخ پوشان پایتخت در غم از دست دادن کاپیتان پرسپولیس رنگ ماتم به خود گرفته است، احمدرضا عابدزاده یار دیرین این تیم هم عکسی از مراسم ختم نوروزی منتشر کرده است.
 


امروز صبح مراسم ختم هادی نوروزی در مسجد امیرالمومنین



در روزهای پایانی نمایش شام آخر، علی اوجی ذوق زده از حضور نویسنده این نمایش فرهاد آییش هنگام اجرای آن، عکس سلفی یادگاری با استادش را برای هواداران به همراه معرفی نمایش به اشتراک گذاشته است.




روزهاى پايانى نمايش شام آخر
فرهاد آييش نويسنده شام آخر
به تماشاى شام آخر نشستند ...
بازيگران
كمنداميرسليمانى
عارف لرستانى
على اوجى
آزاده زارعى
سپند اميرسليمانى
ماندانا سورى
سوزان عزيزى
و
سعيداميرسليمانى
كارگردان : عارف لرستانى
تهيه كننده : محسن دوكوشكانى





تب شایعات در خصوص مشاهیر پایان ندارد و این بار دامن گیر علی دایی فوتبالیست محبوب شد، در حالی خبر تصادف او در فضای مجازی دست به دست می شد که وی آخرین عکس خود از حضور در جشنواره فیلم یاس را در صفحه شخصی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.



امروز جشنواره فیلم یاس - رامسر




لیلا اوتادی در صفحه شخصی اینستاگرامش به شیوه ای متفاوت برای تمام عزیزان تازه از دست رفته طلب آمرزش کرده است.




خدا جان حواست به ما هست؟؟؟؟؟؟
خسته ام ازينكه هر روز سراغ اخبار ميروم، اسطوره هايى جان باختند!!!!!
خبر بد شنيدن اندازه دارد ظاهرأ از حد توان ما ديگر دارد خارج ميشود.

سوغات سفر حج -شهدا-از منا برگشتند
هادى نوروزى اسطوره ى گلهاى زيباى پرسپوليس
على طباطبائى ،مرتضى پاشايي وبيت ا...عباسپور،.... نكند دلت از ما پر است،نكند پيامى در اين اتفاقات است كه ما نفهميديم!!!!!
خدا جان لطفا واضح تر بگو نكند دلگيرى؟؟؟؟؟؟ كه حجاج وشاهكارهاى جوانمان را پيش خودت ميبرىطلب آرامش روحشان وهم چنين براى بازماندگان





لیندا کیانی که گویا صبح زیبایی را شروع کرده است با پیام زیبایی در صفحه اینستاگرامش به استقبال صبح رفته است.




صبح اتفاق قشنگی است، بیخودی نیست که گنجشک ها شلوغش می کنند، پس صدا بزن خدا را که امروز روز توست، به شرط لبخندت، بخند تو در آغوش خدایی



وزیر کشور دولت تدبیر و امید که از مسئولین فعال در فضای اینستاگرام است گزارشی تصویری از دیدار با مقامات مسئول امور مهاجرین افغانستان و پاکستان را ارائه کرده است.




دیدار با مقامات مسئول در امور مرزی و مهاجرین دو کشور پاکستان و افغانستان در حاشیه شصت و ششمین اجلاس کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان (اکسکام ) در ژنو


گزارش از هانیه میرزاهدایتی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار