اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیررو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرارداده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.


بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


بعیدی نژاد در صفحه اینستاگرام خود از نتیجه نادیده گرفتن واقعه غدیر و پیدایش داعش گفت. وی در صفحه اینستاگرام خود با تبریک عید غدیر خم از از زحمات علامه امینی در مورد نوشتن کتاب الغدیر تشکر کرد و از آن به عنوان یک گنجینه گران بها نام برد.



وی در اینستاپست خود نوشت: جای بسيار تاسف است كه با وجود تمامي شواهد تاريخي مسلم نسبت به وقوع واقعه غدير مخالفين و معاندين سعي زيادي نمودندكه اين نقطه عطف تاريخي را از حافظه فرهنگي اسلام پاك كنند.

نتيجه ي اين امر محروم شدن بخش زيادي از جوامع اسلامي از معارف عميق مكتب اهل بيت بود كه ما امروز اين را در ظهور و بروز جريان هاي افراطي مانند داعش شاهد هستيم. اما در اين ميانه فردي از سلاله ي پاك عالمان مجاهد به حماسه اي جاودانه دست زد و در مجموعه كتابي بنام "الغدير" غبار ابهام را از قطعيت واقعه غدير زدود. وي عمر خود را بر اين راه گذاشت و با جمع آوري تمامي مستندات غدير در كتب تاريخي و ادبي نشان داد كه استناد به حديث غدير از جمله از طريق سيصد وشصت عالم اهل سنت در طول تاريخ و در فواصل زماني مختلف هيچ امكاني را براي شك در اين واقعه مهم باقي نمي گذارد.

ايشان براي تكميل اين اثر بزرگ علمي و براي ثبت حتي كتب چاپ نشده در كتابخانه هاي جهان اسلام، سرزمينهاي زيادي را در نورديد و رنجهاي بسياري را بر خود هموار نمود. و اين جز از سر عشق ممكن نبود. عشقي كه او را مجذوب روح عظيم امير مؤمنان علي ع كرده بود، بنحوي كه مورد عنايت خاص آن حضرت نيز قرار گرفت.
معروف است كه در عصر وي وزير فرهنگِ عراق كه از اهل سُنّت و جماعت هم بود يگانه فرزند پسري داشت كه بيمار بود بطوريكه تمامي پزشكان از بهبودي وي نا اميد شده بودند. در اين ميان او كه از فضائل علامه اميني شنيده بود وقتي دست خود را از همه جا خالي ديد براي ايشان نامه اي نوشت با اين پيام كه شما كه اينقدر از مولايتان علي دم ميزنيد و براي اثبات امامت او اينقدر تلاش طاقت فرسايي را متحمل مي شويد آيا او ميتواند براي فرزند من كاري بكند.

عجيب است كه مرحوم اميني نامه وزير را ميگيرد و اين عبارت را ذيل آن مي نويسد: (بسم الله الرحمن الرحيم خداوند به بركت اميرالؤمنين سلام الله عليه فرزند شما را شفا داد). عجيب است نه اين كه شفا مي دهد يا خواهد داد، بلكه شفا داد. و او در حاليكه نامه را به دست فرد پيام آور ميدهد تا نزد وزير ببرد، خود هم به سمت حرم علي رفته و روبه روي ضريح مطهر ميايستد و ميفرمايد كه آقا ما يك حواله اي به نام نامي شما فرستاديم ،انشاالله كه برنگردد و خراب نشود.

بله و اين لحظه ايست كه وقتي نامه به خانه ميرسد مي بينند فرزند بيمار بهبود يافته است. ارتباط نزديك اين مرد بزرگ به مقام امامت و عصمت چنان وسعتي به وجود وي داده بود كه با اين اعتماد ميتوانست با اتكا به شناخت عميق فضل و كرم اين خاندان مهرباني، اتصال روحي نزديكي با اين خاندان وحي پيدا كند. عيد غدير بر همه ي شما مبارك.



طرفداران تتلو از او به خاطر قرار بامدادی برای نماز صبح تشکر کردند! امیر تتلو مدتی است با پستهای بامدادی خود خبر از یک قرار عاشقانه می دهد. تتلو در این پست ها در ساعت معین همه طرفدارانش را به خواندن نماز صبح دعوت می کند. یک از طرفدارانش از او به خاطر انجام این عمل تشکر کرده که تتلو در آخرین پست اینستاگرامش متن این قدردانی را به اشتراک گذاشته است.



امیر تتلو در اینستاپست خود نوشت: خیلیا ميگن، نماز ميخونى بخون چرا رو اينستا مينويسى خواستم بگم بهشون كه اين مسيج مادر يكى از تتليتياس!! بخونين ميفهمين واسه چى رو اينستا نوشتم نماز خوندنمو  خودم كلى خجالت ميكشيدم و با خودم كلى كلنجار رفتم كه بگم اما بايد ميگفتم كه تتليتيام هم بخونن !! چون ميدونم اگه بدونن خودم ميخونم اونام ميخونن انقدر كه با عشقن خدايا هممون رو ببخش و به راه راست هدايت كن.



سید جواد رضویان با انتشار پستی در اینستاگرامش عید غدیر خم را به طرفداران خود تبریک گفته و برای بازماندگان حادثه منا آرزوی صبر کرده است.




وی در اینستاپست خود نوشت: به نام حضرت حق، سلام و عرض تبريك به مناسبت عيد غدير خم و بهترين شاد باش ها خدمت شما خوبان .سپاس بابت الطاف و حمايت هاى هميشگيتون از من كمترين .آرزوى غفران و آرامش ابدى براى هادى نوروزى عزيز و صبر براى خانواده ايشان و طرفداران فوتبال ( قطعاً آبى و قرمز در چنين شرايطى هيچ فرقى ندارند ) در نهايت آرزوى صبر و شكيبايى براى خانواده هاى حجاج در فاجعه منا ( صبر براى همه ايران ) و التماس دعاى مخصوص در اين روز عزيز از تك تك شما نازنينان.
   
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ

بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ
   
برقرار باشيد زير سايه آقامون على (ع)
  
ياحق



وزیر کشور روز گذشته به دیدار خانواده رکن آبادی رفت و با آنان ابراز همدردی نمود. روز گذشته (پنج شنبه) عبدالرضا رحمانی، وزیر کشور، با حضور در منزل مرحوم تقیانی و رکن آبادی از مفقودین حادثه منا حج امسال، به ابراز همدردی با خانواده های آنها پرداخت.

وزیر کشور عکس مربوط به این دیدار را درصفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.





دیروز  ساعت 11:20 دقیقه خبری روی پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور قرار گرفت که آقای رکن آبادی و تقیانی را از جان باختگان اعلام کرده بود. اما این پایگاه خبری در کمتر از سی دقیقه در اصلاحیه ای این افراد را جزء مفقودین اعلام نموده است. ضمناً چندی بعد این پایگاه خبری  آقای تقیانی را جزء جان باختگان و آقای رکن آبادی را جزء مفقودین اعلام کرد.

اما در جوابیه این خبر مرتضی رکن آبادی گفت: یک ساعت قبل وزیر کشور به همراه استاندار تهران در منزل آقای رکن آبادی سفیر سابق در لبنان حضور یافتند و با خانواده ایشان ابراز همدردی کردند.

وی افزود: وزیر کشور در این دیدار از آخرین وضعیت آقای رکن آبادی اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: من هرگز نمی‌توانم به خانواده رکن آبادی تسلیت بگویم و همچنان منتظر هستم با توجه به اینکه هنوز تعدادی جزء مفقودان حادثه منا هستند امیدوارم خبر خوبی در این باره بشنویم.

برادر آقای رکن آبادی از سایتها و خبرگزاری‌هایی که اخبار تأیید نشده‌ای را درخصوص شهادت ایشان منتشر کرده انتقاد کرد و گفت: انتظار داریم تشکیلاتی که عهده دار اطلاع رسانی هستند به وظیفه اخلاقی و انسانی و قانونی خود درست عمل کنند.


 مهران احمدی فر با انتشار عکسی در اینستاگرامش عید غدیر را به شیوه ی عجیبی تبریک گفته است و  در کنار آن به حادثه تلخ منا اشاره کرده است.



وی در اینستاپست خود نوشت: هم تبریک هم تسلیت. نه تبریک نه تسلیت. هموطن غمگینم عیدت مبارک.


 
سید علی ضیاء با انتشار ویدئویی از خود در مسجد النبی، عید غدیر خم را به پیامبر اکرم "ص" و مردم تبریک گفته است.


3h


وی در اینستاپست خود نوشت: عيدتون مبارك اين اسم ها از دوره ي عثماني به جاي مونده مگر نه اسم مولا اينجا جرمه عالم بدون عشق علي دل بريدني است.



سید احمد خمینی با انتشار عکسی از مرحوم هادی نوروزی در اینستاگرامش درگذشت نا به هنگام این ورزشکار را به جامعه ورزشی و خانوداه مرحوم تسلیت گفته است.




وی در اینستاپست خود نوشت:

چون بد آید، هر چه آید بد شود
یک بلا ده گردد و ده صد شود

آتش از گرمی فتد مهر از فروغ
فلسفه باطل شود، منطق دروغ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
درگذشت نابهنگام مرحوم هادى نوروزى ، كاپيتان جوان و با اخلاق پرسپوليس رو به خانواده ى آن عزيز ، جامعه ى ورزشى كشور و دوستداران ايشان تسليت عرض مى كنم.



لیلا اوتادی با انتشار عکسی عید غدیر را به مردم تبریک گفته است.





حسام نواب صفوی با انتشار عکسی از خود در گریمی خاص! عید غدیر خم را به طرفدارانش تبریک گفته است و برای آن ها آرزو کرده است تا دیگر غمگین نباشند.



وی در اینستا پست خود نوشت: عيد غدير بر تمامي مسلمانان مبارك .آرزو ميكنم ديگر روي غم و عزا نبينيم.


الهام پاوه نژاد با انتشار عکسی از خود در کنار داوود میرباقری و شهرام حقیقت دوست از لحظه های خوب در کنار دو سید نوشته است.



وی در اینستاپست خود نوشت: هيچي مثل يادآوري و مرور لحظات خوب، حالم آدم را خوب نمي كنه... اين عكس را كه شهرام عزيز گرفت به خاطر دو سيد عزيزي كه در آن هستن ( اقاي مير باقري و دختر نازنينشون الهه) امروز مي ذارم. با اميد به تكرار خوشي ها و داشتن لحظات شاد......جمعه و روز عيدتون مبارك شود.....
  
پي نوشت: فقط ١٢ اجرا مونده !!!! از الان دلتنگ اين گروه مهربان و همراه هستم


حمید رسایی با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش عید غدیر را تبریک گفته است.




وی نوشت: عید سعید غدیر خم بر همگی شما عزیزان مبارک. از همین صفحه مجازي خدمت تمامی سادات محترم عرض ادب می کنم. ای کاش امکان داشت برای به جا آوردن سنت حسنه دیدار سادات خدمتتان می رسیدم و البته عیدی هم می گرفتم. الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی بن ابی طالب. التماس دعا.

نادر سلیمانی هم اینستاگرام خود را با تبریک عید غدیر خم بروز کرده است.





وی نوشت: عيدتون مبارك رفقا
هر چند لبخندمون و شاديامون تلخِ اينروزا
هموطناي عزيزمون رو در فاجعه منا از دست داديم، بعدش بانو هما روستا و ديروز هادي نوروزي به همه خانواده هاي داغدار تسليت ميگم و اميدوارم ديگه هيچوقت خانواده هاي ايرانى رو اينچنين داغدار نبينيم.

خدايا لبخند رو به مردممون هديه كن


صفحه اینستاگرام منتسب به آیت الله هاشمی رفسنجانی باز هم به یاد یک ماه پیش افتاد و از روستایی بودن هاشمی رفسنجانی دفاع کرد.


در این پست نوشته شده است: خودم را یک انسان روستایی می‌دانم که در روستا بزرگ شدم و به حوزه‌ علمیه قم آمدم، درس خواندم و بعدها در مسؤولیت‌های اجتماعی و سیاسی هم خدمت کردم و هم خطا کردم و یک انسان کاملاً معمولی بودم.



مقایسه پرواز های ایران و تورنتو در صفحه اینستاگرام بنیامین بهادری




بنیامین در صفحه خود نوشت: سلام عيد همگى مبارك ما همين الان با هفت ساعت تأخير رسيديم تورنتو (!) حالا فكر كنيد اگه تو ايران دو سه ساعت پرواز دير بشه چطورى زمين و زمان رو به هم مى بافيم خسته و كوفته حدود هجده ساعته پاهامونو دراز نكرديم مى ريم هتل يه استراحت توپ تا بتونيم فردا (جمعه) شب تو اين شهر يه شب عاشقانه ايرانى آنچنانى رو همراه با هموطنان عزيزمون بسازيم.

گزارش از فائزه نوروزبیگی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک قطره ملت
۱۵:۲۳ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
حالا چرا آدرس اینستوگرام نادر سلیمانی رو تار کردین؟!
بعد میگن نادر سلیمانی در هیچ شبکه ای عضو نیست و هیچ صفحه ای ندارد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۱۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۴
آقای تتلو با این کاراش میخواد مجوز بگیره
آخرین اخبار