اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیر و رو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرارداده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

 وزیر کار در صفحه اینستاگرام خود از سالروز یک شاعر گفت. ربیعی در این پست نوشت:
نوزدهم مهرماه سالروز تولد شاعر برجسته معاصر "شفیعی کدکنی" از زمره "شاعران اجتماعی" است که شعرهایش سالهاست زمزمه می شود. من فکر می کنم مایه تاسف و دریغ است که دیگر "شفیعی کدکنی"ها کمتر پا به عرصه حضور می گذارند.
پیدایش ستارگان درخشان بر دو عامل استعدادهای فردی و زمینه های مساعد اجتماعی فرهنگی مبتنی است. متاسفانه استعدادها به دنیا می آیند و روزمرگی می کنند و به دلیل فراهم نبودن زمینه های فرهنگی اجتماعی، فرصت رشد و بالندگی نمی یابند.ما همه باید تلاش کنیم این زمینه ها در میهن عزیز ما به گونه ای بازسازی شود که استعدادهای در خور تحسین در عرصه های گوناگون علمی، ادبی، هنری فرصت درخشش بیابند.
همچنین، امروز بیستم مهرماه، تولد "لسان الغیب حافظ" است. رمز جاودانگی حافظ را می توان در کارکرد چندگانه شعرهایش جستجو کرد. چرا که او در قالب اشعاری که نیاز هر ایرانی، از هر طبقه اجتماعی و قومیت را پاسخ میدهد و حضوری ملموس چه در طاقچه های قدیمی و چه در تبلت ها و موبایل های مدرن دارد، هم زندگی روزمره و معمول مردم را مورد توجه قرار می دهد و هم جنبه معنوی و روحانی آنها را. به بیانی دیگر اشعار او در برگیرنده "عشق خاکی" تا "عشق افلاکی" است.به نظر میرسد این دوگانه زیستن ایرانی، ریشه تاریخی دارد همان که در اصطلاح از آن به عنوان "فرهنگ ریا" یاد می کنیم.
متاسفانه بسیاری از ما، آن چنان که می نماییم زندگی نمی کنیم و نمونه های آن را به وفور در محیط کار، زندگی، کوچه و خیابان شاهدیم. حافظ با نگاهی ژرف و بیانی شیوا بر این فرهنگ می تازد. بی دلیل نیست که حافظ زبان نسل های پس از خود نیز قرار گرفته است.سالروز بزرگداشت این دو چهره ماندگار شعر و ادب پارسی را گرامی می داریم.

اینستاگرام

تتلو هم انگار این روزها صاحبخانه عذرش خواسته و به دنبال خانه میگردد تتلو در این پست نوشت: خسته و كوفته به دنبال خونه  كى ميخوابى امير تتلو ؟!؟ 

اینستاگرام


نیکی کریمی برای تبلیغ فیلمش از هیچ روشی فرو گذار نمیکند. کریمی در این پست نشت: سلام و ارزوي روزي ارام براي همگي ... عكس از خانم زيبا و هنرمند مريم رضوي ...ديروز در مراسم قرعه كشي بليط هاي شيفت شب ... ممنون از همه دوستاني كه با خريد بليط از اين فيلم حمايت مي كنند و تبريك به برندگان محترم ...

اینستاگرام


برنامه دیشب خندوانه مخاطبین زیادی داشت حتی کسانی که وقت نکرده بودند آن را ببینند در فضای مجازی به دنبال حاشیه هایش بودند رامبد جوان در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکس زیر نوشت:سلام رفقابرنامه ديشب چطور بود ؟ 

اینستاگرام


بهنوش بختیاری در هنگام بیماری هم بر صفحه اینستاگرامش نظارت دارد تا مبدا هوادارن خود را آزرده خاطر کند.بختیاری در این پست نوشت:
با تب چهل درجه و اثر آرامبخش دکتر و ریه داغون و معذرت از همه رفقا مینویسم....رفیق تو از ما بد نگو...ما خودمون میگیم تو بهتر از مایی....یاعلی.....عکس از علیرضا لاجورد عزیز

اینستاگرام


امیر جعفری هم بازیگری را رهاکرد و به جمع سیسیون پیوست. جعفری در این پست نوشت: متاسفانه اسم طراح این اثر را نمیدونم کی هست ولی دیدنیه زنده باد دکتر صالحی

اینستاگرام



هنگامه قاضیانی از فیلمی که در ایران اکران نشدابراز ناراحتی کرد.قاضیانی در این پست نوشت:
 رازی را پنهان نکرده ام!
قلبم کتابی است ...
که خواندنش برای تو آسان است.
من همواره
تاریخ قلبم را می نگارم
از روزی که
در آن
به تو عاشق شدم !


شعر:نزار قباني
عكس: سحاب زري باف
فيلم : نيلوفر ( sabine jemayel)
فيلمي كه در ايران اكران نشد

اینستاگرام

داریوش فرضیایی با شرکت در همایش معلولین از فرصتی که خداوند برای شاد کردن بچه ها در اختیار وی قرار داده سپاسگزاری کرد.
فرضیایی در این پست نوشت: امروز در همایش پاره المپیک معلولين 
درس بزرگی را از "برهان" یاد گرفتم "آنان اگر معلول هستند محروم نیستند"
خدایا عظمتت را شکر 
خدایا ترا سپاسگزارم که چنین فرصتی به من دادی تا افرادی نظیر او را شاد کنم 
خدایا شکرت...

اینستاگرام



نرگس محمدی با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرامش نوشت: با رز جانم سر صحنه سريال معماي شاه


تب 40 درجه بهنوش بختیاری/خانه به دوش شدن تتلو/ برملا شدن راز هنگامه قاضیانی/رز جان نرگس محمدی



مرتضی طلایی با وجود اینکه به تازگی از بستر بیماری بلند شده است، دوشادوش سایر مسئولین و مردم برای بدرقه سردار شهید همدانی حاضر شد و در صفحه شخصی اینستاگرامی خود نوشت: ديدار و عرض تسليت به خانواده بزرگوار شهيد سردار همدانى(ابووهب).. .آن کس که تو را شناخت،جان را چه کند؟فرزندُ عیالُ خانمان را چه کند؟دیوانه کنی،هر دو جهانش بخشیدیوانه ی تو هر دو جهان را چه كند..اللهم ارزقنا توفیق الشهاده. .امروز در حاشيه مراسم تشييع.






برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

گزارش از: نازنین روزبهانی
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
مردم بيچاره كمرشون زيربارگراني وبيكاري وهزاربدبختي خم شده اينادارن غصه تب خانم بختياري روميخورن يانرگس خانم چه كارميكندوكدام كشورخارج ميرودو...خلاصه روزكارباشماهم كارداره خيلي خوشحال نباشين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
به نظر منم گنده کردن یه عده بچه سوسول کار جالبی نیست.بعضیها یادشون رفته هنر یعنی چی!.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
مثلا اینا این کارایی که میکنن چه ربطی به مردم داره جذابیتش چیه مثلا الکی مثلا یه خاصیتی دارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
این کارها چه معنایی دارد . اینکه نرگس محمدی و رز جانش در یک فیلم بازی می کند چه سودی واسه مردم داره . لطفا یه عده آدم بیخود رو اینقدر بزرگ نکنید