مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: 71 مرکز اسکان غیر مجاز در استان شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز لرستان؛ سلیمانی از برگزاری نخستین همایش ملی نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری خارجی ایران با اصناف، دفاتر و فعالان صنعت گردشگری در هتل زاگرس بروجرد خبر داد و با بیان اینکه این همایش با حضور نمایندگان تبلیغات و اطلاع رسانی 15 کشور در شهرستان بروجرد برگزار خواهد شد،گفت: همایش مذکور با هدف شناسایی فرصت‌ها و ترغیب سرمایه‎گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‎گذاری، معرفی جاذبه‎های گردشگری لرستان با حضور رئیس انجمن تورگردان کشور برگزار می شود.

وی بر ایجاد زیر ساخت‎های لازم گردشگری و افزایش تعداد تخت‌های هتل‌های استان تاکید کرد و با بیان اینکه کلنگ زنی هتل پنج ستاره بنیاد مستضعفان و تلاش در راستای تکمیل و احیای طرح‌ هتل‎های شاپور خواست، صخره‎ای و عطر گام مهمی در ایجاد زیرساخت‎های لازم در زمینه گردشگری استان است، افزود: تطویل باند فرودگاه و برقرای پروازها نیز از دیگر اقدامات قابل توجه در راستای زیر ساخت‎های گردشگری استان است .
 
وی ایجاد چهارخطه‎ها از مرکز لرستان به شهرستان‌ها را از جمله زیرساخت‌های استان در راستای توسعه گردشکری برشمرد و گفت: موقعیت جغرافیایی لرستان و مسیر گردشگران و زائران کشور عراق به شهرهای زیارتی مشهد و قم فرصت ایجاد فضاهای گردشگری و اشتغال است .

 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان در ادامه گفت: در راستای ساماندهی مراکز اسکان استان حدود 71 مرکز اسکان غیر مجاز شناسایی شده است .

نخستین همایش نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری خارجی ایران با اصناف، دفاتر و فعالان صنعت گردشگری در بروجرد از 21 مهر تا23 مهرماه امسال در هتل زاگرس این شهرستان برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.